Malta z osebnimi komentarji

Dva meseca po zakljucenem potovanju mi je le uspelo spisati objavo. Recimo. Sem v tujini in se oproscam pomankanju sumikov. Shumnikov, ok?
Torej v maju sem za malce vec kot teden obiskala Malto. Tja sem se odpravila sama, predvsem iz zelje da izkusim samostojno pocitnikovanje. Vse potrebno sem ze pred meseci rezervirala in uredila, na koncu sem pilila le se detajle. No, vsaj tako sem mislila pred odhodom.

Cilj in razlog

Malto sem izbrala zaradi ideje, da bi sla zopet na tecaj windsurfinga ter zraven prekolesarila se celo drzavo. Kasneje se je izkazalo, da njihova infrastruktura ravno ni prijazna do kolesarjev, tako da sem ta plan opustila. SIcer pa tako ali tako na koncu ni bilo casa za to, niti na Gozo (sosednji otocek) nisem uspela.
Tecaj je bil trodnevni, vsak dan 2 uri. Individualni in menim, da sem od njega kar veliko pobrala. Ceprav instruktor ravno ni imel posebne pedagoske zilice in potrpljenja, sem vseeno zaobladala nekaj vec kot na skupinskem tecaju izpred sestih let.
Druga stvar vredna, da jo izpostavim je center za sokole. Tam sem lahko hranila male sokolcke, jih tehtala in drzala na roki. V treh urah, v katerih so mi razkazali cel center, sem izvedela marsikaj zanimivega. Sploh pa sem bozala sove in sokole.
Vse ostalo mi niti priblizno ni bilo tako zanimivo. Pac luskan otocek z lepimi mesti in kraji, to je to.

Hotel

– prva noc: alarm ob 2h ponoci
– drug vecer: ni tople vode (na postelji caka obvestilo)
– ocena hotela je v enem dnevu iz 8.1 narasla na 8.6 (napis pri recepciji, zelela sem povprasati, ce merijo po Richterju)
– vsa vrata sob so se zapirala le tako, da si jih zaloputnil (krasno ponoci, ko se je mladez vracala iz zuranja)
– tretji dan je ob 17.45 brez trkanja nekdo od osebja vstopil v sobo, ko sem bila dejansko notri. Na WCju. Iz nekega cudnega razloga so popoldne se enkrat hodili v sobe, ceprav bi vse lahko uredili ob pospravljanju cez dan.

Nasveti in komentarji

#1 Avtobusu je potrebno pomahati, ce zelis da ustavi.
#2 Busi niso tocni. Sploh. Ze startajo z zamudo. In ze po treh postajah so polni.
#3 Mokasta voda iz pipe. Za katero mi je papirni vodic zatrjeval, da je pitna.
#4 PPP – preracunaj preden placas. Zdaj ves, da je hotelska soba za 40EUR na noc z zajtrkom vred soba, ki je je noces gledati 7 dni (glej zapisek hotel)
#5 Nikoli v javnosti ne izvleci svojega kompasa. S kompas mislim kompas. Ljudje bodo buljili in komentirali, po moznosti v jeziku, ki ga ne razumes.
#6 Promotorji turisticnih atrakcij te pustijo pri miru, ce si sam. Ker kdo le bi sel sam na dopust, ne? Also: slusalke pomagajo. ;)
#7 Badass macke. Neustrasne in razkustrane.
#8 Jeklenke na balkonih, povsod.
#9 Napisi na vrti his. Vsako stanovanje ima svoje ime. Villa style.

No, da ne bom samo po slovensko izpostavljala slabih plati

– karta za bus, ki velja cel dan, stane le 1,5 EUR
– ogromno majhnih zivilskih trgovinic
– okusno sadje
– vsi znajo anglesko
– vlaga (primerna za organizem, ne za susenje perila :P )
– veliko javnih WCjev
– letalisce ima zastonj WiFi

Priporocam. ;)

Leave a Reply

