Vikendajanje

Šla sem počekirat Burrito Loco. Zdelo se mi je zanimivo, mehiško imam tudi rada. V lokalu sem pojedla taco s svinjino, domov odnesla piščančji burrito in zelenjavno quesadillo. Nič od naštetega mi ni sedlo v taki meri, da bi ponovila, pa čeprav sem bila lačna.

DSC_0138

Stestirala sem DM Enzym Peeling masko. Itak too good to be true za mojo občutljivo kožo (na embalaži ni nobenih opozoril).

DSC_0131

DSC_0134

Čez teden sem si privoščila malo več zelenjave in, ja, tudi nekaj sadja. Nekako mi je končno uspelo pojesti vsaj en sadež dnevno. Kombinacija zelenjava – sir (gorgonzola, brie in podobno) mi je zelo všečna. Pustimo tiste paradajze, kupljene v Mercatorju, ki so imeli lupino debelo kot avokado, notri so bili pa kašasti. Zaradi podobnih šabaklov sem postopoma nehala redno uživati sadje. Zato sem se odločila, da sprobam zeleni zabojček. Nisem človek za tržnice, zna biti, da ima prste zraven moja introvertnost in neznanje pri ocenjevanju užitnosti živeža. Bom poročala.

DSC_0130

Vitamin water, seveda sem morala sprobat. Meh.

DSC_0144

Prvič letos mi je uspelo s kolesom na Toško. Plan je bil že v soboto, pa sem, hkm, zaspala. No, v nedeljo mi je zneslo. Krasno je bilo (če odmislim veter), komaj čakam sezono. :D

 

Leave a Reply

