Vikendajanje

  • Šal, katerega sem se lotila poletja je učakal finiš. Malo je trajalo. Seveda me je potegnilo nazaj in v nastajanju je že modro-oranžen infinity šal.

BeddKqlIEAAcoEh

  • Zaradi ambienta, ki sem ga opazila na objavljeni sliki prejšnji teden sem obiskala Barabuk na Rimski. Na postrežbo sem sicer v prazni kavarni čakala cca 30 min. Sem se pa zato hitro priklopila na nezaščiten wi fi. Za moje pojme je glasba glede na to, da gre tudi za knjigarno, preveč naglas. Kavarno sem izbrala, ker sem si zaželela miru za branje in pisanje. Potem pa so me le še bolj razjezili. Hladno mleko v latte macchiatu. Ni žalostno, da je samo en natakar potreben, da v lokal ne zaideš več?
  • Ujela sem predavanje Mete in Rudija Tavčarja o partnerskih odnosih (link do posnetka) v sklopu predavanj Pozitivne psihologije v  Cankarjevem domu. Na začetku pa čista zmeda glede dvorane, kjer bo potekalo predavanje, saj smo tri osebe imele na vstopnici navedeno vsaka drugo dvorano.
    Zanimiv oris Imago terapije, ki je bil praktično reklama za prav to, pa vseeno prikazano na splošnim množicam prijazen način. Le na koncu, ko sta predavatelja poklicala na oder družino in vse prijatelje med občinstvom sem reagirala podobno kot tip, ki je sedel za mano je pripomnil: “To je že preveč žajfast zame,” in odšel.
    m
    Velikokrat me zmoti, ko vidim kakšno predavanje ali izobraževanje na to temo, saj odnosi niso samo med partnerji, temveč tudi v družini, na delovnem mestu, med prijatelji. Nima smisla, da ožaš doseg in se usmerjaš samo v en tip odnosa, saj ti tehnike lahko pomagajo na celem nivoju življenjskih odnosov.
  • V Leonardo papirnici sem opazila čudovite krožnike in šalčke. Tako prisrčne, da sem jih morala slikati. Imela/uporabljala pa jih ne bi. Malce preveč kitchy za moj okus, pa malo na staro bako mi potegne.

DSC_0093

  • V službeni mali kuhinji sem subtilno namestila tale poster. Samo eden iz kolektiva ga je opazil in pokomentiral, pa še ta ni dojel, da je O v bistvu odtis od skodelice. :(

DSC_0092

  • Super krasni čevlji ne-iz-poceni-trgovine so zdržali eno sezono.

DSC_0094

DSC_0093

Leave a Reply

