Vikendajanje

  • Končno sem si privoščila pleskavico pri Lunch at the ranch ob Kristalni palači, saj sem pred kratkim dobila že drugo priporočilo. Z veliko truda sem se prigrizla do zadnje tretjine, potem pa ni šlo več. Sočno, velika pleskavica z ustrezno količino zelenjave, poleg tega mi je bil všeč tudi papir v katerem dobiš hamburger, saj je plastificiran in nikakor ne razpade.
  • Petkova Cvetličarna – kratko, nesladko. Na house se mi ne pleše več. Pika.
  • Sobotni obisk azijske restavracije Han (Kongresni trg) je posledično pustil malce zoprne posledice. Že zaradi tega, ker je bilo v moji jedi več kot 50% krompirja (lahko da je bil sladek krompir, a vseeno) z jajčevci in čebulo, me tam ne vidijo več. Če v azijski restavaraciji naročim praženo zelenjavo tam nima krompir kaj početi. Hkrati smo imeli vsi udeleženi prebavne težave.
  • Dolgo časa sem potrebovala, ampak sem izbrala idejo za uporabo družinskega opala in si zadevo po naročilu vdelala v prstan. Vedno izpade drugače, kot si zamišljam, ampak še vseeno sem nad rezultatom navdušena.

DSC_0102

  • Odkrila sem spletno stran umetnice, katere slike opazujem preko interneta že dalj časa. PixieCold. Ko bom velika si bom naročila eno sliko. :)

Messenger_5829343457012896091_13898237844116910

  • V trgovini s športno prehrano, kjer imajo ponavadi moje omiljene carnitin shot-e so te ravno tisti dan, ko sem se oglasila razprodali. Tako so mi svetovali kapsule. Ko sem doma odprla škatlo me je malo presenetila velikost kapsul. Niti predstavljala si nisem kako bom to 2,5 x 1,2 cm gmoto pogoltnila. Na moje začudenje je bilo precej enostavno. Morda sem se tekom jemanja prehranskih dodatkov navadila na proces.

DSC_0092

DSC_0097

Rada imam shimmer, ampak ga je v rjavem kanček preveč, je pa zaradi neintenzivnosti odtenka manj vpadljiv. Vijoličen pa je presenetil s subtilnim shimmerjem.

DSC_0100
Moja četica permanentov, se je sedaj dvignila na 7. Enofaznega pa še nisem imela priložnosti stestirati.
Zadnja manikura je zdržala 10 dni, šlo bi najbrž zagotovo še kake 3 dni ampak sem bila preveč neučakana.

DSC_0101

Ne, nisem uporabljala ločenih žličk. Rezultat:

1 (levo). Desert jogurtova smetana s čokolado: glavne sestavine – smetana, čokoladni pripravek 10%, sladkor, aroma vanilije, jedilna želatina. Na 100g – 142 kcal z 8,0g maščobe in 12,9g sladkorja.
2 (desno). Desert jogurtova smetana s stračatelo: glavne sestavine – smetana, čokoladni pripravek 14%, sladkor, aroma vanilije. Na 100g – 166 kcal z 9,3g maščobe in 17,3g sladkorja.

Smetanova osnova je po okusu enaka v obeh produktih, ko pride do čokolade pa je razlika očitna. Pri št. 1 gre za pravtako kremno osnovo, nek kremni jin jang. Pri št. 2 pa gre za koščke čokolade v smetanovi osnovi. Uporabljajo slovensko mleko. Cenejša različica Danone stračatela (desert – krema z 1/3 jogurta), okus pa se mi zdi precej podoben.

Leave a Reply

