Vikendajanje

Moj izplen na sobotnem Bizarju, izmenjevalnici zablodelih daril. Ogromna toaletka. Takih ni nikoli preveč ;)
V Stari elektrarni smo skupaj zapolnili kar nekaj miz z raznimi uporabnimi predmeti. Glede na količino promocije se mi zdi, da je izpadlo precej luštno.

BdsnJ7gIcAEGt_L

Čokoladno vino. Diši po bombonieri (tisti s višnjevim likerjem), okus je precej bolj soliden od pričakovanega.

Bd2XZ8OCEAEExg8.jpg large

Pogledala sem Blue Jasmine, ki me je malce presenetila, saj nisem pričakovala razmeroma zblojene glavne igralke in Captain Phillips, ki me je navkljub temu, da mi take vrste filmov niso pri srcu, cel čas držal na robu sedeža. Če bi morala izbirati, bi izbrala zadnjega.

Spravila sem se tudi k pucanju PC-ja, ki niti ni bil tako zaprašen dokler se nisem lotila odvijanja ventilatorjev na procesorju in napajalniku. Mislim, da bi po temu samo-izobraževanju, ki sem si ga priredila sedaj brez problema sama zamenjala napajalnik, če bi bilo to potrebno. Score!

Leave a Reply

