Vikendajanje

wpid-dsc_0079

Ob deževnem vremenu sem se malo prisilila, da sem spet požičkala. Ni me potegnilo nazaj (tako je bilo včasih), morda se to zgodi kdaj drugič.

V soboto (joj, prejoj, nikoli več na ta dan) smo šle s kolegicami gledat Volkca. Ni se mi zdelo, da je trajal tri ure in ne morem z gotovostjo trditi, da ni overrated. Ja, karizma, žur, denar, moč. To je to.

DSC_0086-2

DSC_0089-2

Preizkusila sem tudi Bluesky Shellac (permanentna manikura) št. 40532 – srebrn. Kar spodobno je izpadlo, rada imam metalik barve. Lak oz. gel je malce redkejši od Depend linije. Kupljeno pri Ka.Pe. Nails, za 9,15€ (10ml). Zadnja manikura je zdržala 10 dni, bi še več, če ne bi bila v eni točki preveč zdolgočasena in začela lupit lak dol. Vzpostavila sem tudi sistem, kako najlažje pod lučko zapeči vse nohte – najprej 4 prste, potem oba palca, nato še ostale 4 prste. Je lažje.

DSC_0074-2

In drugače? Divje sem se vrgla v planiranje avantur v tem letu. Če bom čakala na “ta pravo” osebo, s katero bi to doživela bom čakala večno. Imam že kar nekaj čudovitih idej, ki sem jih skušala čim bolj enakomerno prerazporediti čez poletne mesece. Noro bo. Prvo doživetje se začne v začetku maja, zadnjega pa naj bi bilo konec nekje septembra. Čez celo leto pa so aktualna predavanja (popularna psihologija), vodene vadbe, v toplih mesecih pa kolesarjenje. Preizkusit se moram tudi v solo popotovanjih. Tako sem navdušena, da imam občasno nekaj težav s spanjem. :)

Leave a Reply

