Kaj je zdaj to, kar ena objava po toliko časa?

Zadnje čase ne pišem veliko. Pa še tisto kar se vseeno zlije na papir ali tipkovnico ostane označeno ‘zasebno’. Večkrat sem se že vprašala ali je mogoče, da sem prerasla ta blog ali pa je na delu tista fluktuacija, ki jo je bilo mogoče čutiti že pred leti in energija samo čaka, kdaj jo bom spet utelesila in spremenila v besede. Razlog pa zna biti precej bolj enostaven. Moja pozornost je bila zadnje čase usmerjena v nekaj drugega. Tako močno, da sem večino ostalih stvari pustila pri miru. Vendar me je moja slepa determiniranost zopet pustila na cedilu. Live & learn.
Skušam si nehati pogojevati srečo, in jo iskati v ljudeh in stvareh. Naredila sem si plan za naprej, v kar sem zlila vse svoje želje, nekaj stvari iz “bucket list”-e in cilje. Svež začetek. Plan ob katerem se ne čutim dolžna odkljukat vsake alineje, ampak se naučiti nekaj novega. Ker spoznanje je večno, vse ostalo pa minljivo.
Nimam novoletnih resolucij, ker mi je čas, ko se leto prevesi v drugo precej beden izgovor za življenjske odločitve. Te lahko delam tudi med letom. Pravtako mi silvestrovo in novo leto ne pomenita nič. Sta le umetna označevalca časa, ki pa je relativen in na dolgi rok povsem nerelevanten. Za moje pojme. Pomembno je kaj počnemo zdaj in kam smo namenjeni. Kako kvalitetni so naši odnosi in kaj delamo, da jih ohranjamo. Predvsem pa, da imamo načrt kako narediti naslednje obdobje še boljše od trenutnega. To je to.

Leave a Reply

