Permanentno lakiranje nohtov

Za permanetno lakiranje sem slišala že pred časom vendar mu nisem pripisovala preveč pozornosti, saj sem ga povezovala z gel nohti, kar pa je (meni osebno) precej neprijetna metoda, saj je potrebno plasti gela (laka) na koncu (ko želite manikuro odstraniti) z nohta zbrusiti. Ko noht zraste se manikuro popravi pri nohtni lunici – doda gel, da se zalije praznino.

Pred meseci sem občudovala manikuro, ki jo je imela prijateljica. Povedala mi je, da je šla na salonsko permanetno in da ji je strašno všeč, saj je zaenkrat zelo obstojna, ne preveč draga in narejena precej hitro. Pravzaprav se ji je tako dopadel, da se je odločila, da si kupi domači set za to manikuro.

Po teh informacijah sem se spravila v izvidnico in raziskavo. Kasneje sem se tudi sama odločila za omenjeno salonsko manikuro, da vidim na lastni koži. Prva je zdržala 10 dni, druga 14. Med tem so mi nohti zrasli za nekaj milimetrov, kar je bilo v zadnje pol leta pravi mali čudež (čeprav je precej logično; več trdnih plasti – več zaščite), saj so se mi ponavadi vedno zlomili ali naplastili do točke, kjer sem jih morala spiliti. Ker me je kvaliteta obstojnosti in sijaja (ter dejstva, da imam po mesecih daljše nohte) navdušila sem se tudi sama začela zanimati za ta set. Kontaktirala sem kolegico in jo povprašala kako kvaliteten je domači nanos in po informaciji, da pravzaprav zdrži enako dolgo sem se tudi sama odločila za nakup. Kupila sem Depend GelLack Start Kit, ki vsebuje:

  • LED luč na omrežje (adapter),
  • “cleanser” (je namenjem predpripravi nohta na nanos laka in končni odstranitvi lepljive plasti nadlaka),
  • nad in podlak,
  • leseno palčko in pilico,
  • navodila.

20120918144928Vir: dependcosmetic.com

Zadevo sem dobila v DM-u, saj so imeli na 46€ do konca decemba 30% popust. Izbrala sem še nežno roza lak (okoli 6€ za 5ml) in folije za odstranjevanje in odstranjevalec, ki ga v začetnem kompletu ni. Uporabite lahko tudi navadno kuhinjsko alu folijo in vato, saj nima smisla, da kupujete folije za odstranjevanje (ampak sprobat je bilo pa treba, ne?). :) Ne morem soditi ali je mogoče odstraniti manikuro tudi za navadnim acetonom, folijo in vato, ker postopka še nisem preizkusila. V odstranjevalcu je poleg acetona še caprylyl pyrrolidone, če komu to kaj pomeni. “Cleanser”-jeve sestavine pa so: alcohol denat., aqua in isopropyl alcohol.

Sam postopek ima več imen, predvsem po znamkah lakov (gellish, shellac…), najbolj korektno pa naj bi bil naziv Soak Off. Na spletu lahko med brskanjem kaj hitro zamešate lake s tistimi, ki so za gel manikuro, zato je potrebno biti pozoren in si prebrati kakšen je način nanosa!
Gre za lake, ki so občutljivi na svetlobo (ja, zato se utrjujejo pod lučjo) in imajo neprosojne stekleničke.

Prva manikura je bila razumljivo malce štorasta in neenakomerna. Laki so zelo gosti zato je potrebno malce spretnosti in znanja iz navadne manikure, da se navadiš koliko laka pustiti na čopiču. Nanesti je potrebno podplast, dve plasti laka in nadplast, vsako posebej pa “zapeči” pod LED lučko. Naj omenim še vonjave, ki se širijo ob nanosu in niso prav nič aromatične. Zato je potrebno izvajati malanje v dobro prezračenem prostoru (priporočam kako odprto okno).
Odstranila sem jo po tednu, saj se mi je z desnega kazalca odluščila (ta noht je pri meni vedno najbolj na udaru). Ostali so bili nedotaknjeni.

Druga manikura je bila že bolj spodobna (in za objavo):

Permanentno take 2.

PS. Je opazno, da me je vmes premamilo in sem šla še po rjav lakec, ne? ;)

Pred nakupom svetujem, da se seznanite z odstranjevanjem (vata, folija, odstranjevalec – 15 min), čeprav se da lak ob koncu roka obstojnosti, ko se začne sam luščiti, precej enostavno odstraniti z nohta (žal pa se seveda ne začnejo luščiti vsi naekrat). Prav tako je potrebno biti pozoren, da si gelov ne naneseš na kožo, saj je potem postopek pod lučko (baje) precej neprijeten.

Čakam še paket iz spletne trgovine, ki vsebuje lake Bluesky (ki naj bi bili precej kvalitetni, sploh pa je 10ml “le” 9€), enofazni lak (ni potrebe po pod in nadlaku). Tole pa je alternativna spletna trgovina z drugimi odtenki iste znamke. Srečno!

One thought on “Permanentno lakiranje nohtov

  1. Pingback: Vikendajanje | Tinka's Stuff

Leave a Reply

