Deskanje na Dravi

526481_695802453769318_598900722_n

Ta vikend sem se odpravila na izlet na Ptuj z namenom, da preizkusim wakeboarding. To lokacijo sem izbrala, ker v Cerkljah (blizu Brežic – alternativa za waking) ne nudijo tečaja, kot mi je znano pa uporabljajo isti sistem (dvotočkovna žičnica). Žičnica je od ptujskega centra oddaljena dobrih 20 min hoje.
Ker sem na tečaj prijavila le sebe sem imela to prednost, da sem kabel imela samo zase, inštruktor se je posvetil le meni, v vodi sem bila praktično cel čas (le začetnih 5 min, ko razlaga teorijo in vmes 5 min, ko me roke niso več držale). Torej, tam dobiš vso opremo: bord, jopič in čelado, na progi si sam, štart je počasen, začetniku prijazen. Jaz sem si prinesla še kolesarske rokavice, ki so se izkazale za izvrstno idejo, saj me je kljub temu malo ožulilo in nočem vedeti kaj bi bilo brez njih. Ko cepneš v vodo ti ni potrebno odplavati stran in se peš odpraviti na start; tisti, ki upravlja žičnico ti pripelje kabel nazaj, odplavati moraš samo pod žičnico in si nazaj na konju. No, na bordu.
Moja izkušnja? Vodostaj Drave se je tisti dan malce znižal, saj sem od začetka spila kdovezakaj kar nekaj vode. Po besedah inštruktorja (ki je potrpežljiv in cel čas motivira) mi je šlo dobro, na koncu mi je uspelo zvoziti en ovinek, potem pa je bila utrujenost mišic že prevelika. Suhi štart je zame zaenkrat še enigma. Jopič me je po nekaj 10 minutah že precej žulil. Naslednji dan sem čutila posledice neokrepljenega trupa – roke, hrbet in trebušne mišice. Dan kasneje ni bilo nič bolje.
Priporočam, je zelo zabavno, komaj čakam, da zopet poskusim in se naučim kaj novega (predvsem brez problema zvoziti ovinek :) ). Že planiram naslednji wake vikend in dnevno delam vaje za moč.
Individualni tečaj stane 60€, za vsakega dodatnega udeleženca pa je popust. Najem kabla za eno uro je 35€, v tem času se lahko zvrsti do 4 oseb.

Leave a Reply

