Poglobljen okulistični pregled

Contact_Lenses_vs_Eyeglasses_Eye_Doctor_Stamford_CT

Zanj sem se odločila, ker se mi je pred mesecem začelo dogajati, da se mi je po daljši uporabi računalnika vid na desnem očesu meglil. Po pavzi sem sicer lahko nadaljevala z delom, ampak se je potem težava vrnila v vedno krajših razmakih.
Pri zasebnem okulistu sem se naročila na pregled, saj so mi zagotavljali bolj poglobljen pregled od rednega, ki ga opravljajo v zdravstvenih domovih. Postopek je bil sledeč:

  1. merjenje pritiska
  2. pregled zrkla (z aparatom/lučko – fizično)
  3. merjenje dioptrije (aparat – slika)
  4. preverjanje ali izmerjena dioptrija ustreza (branje črk na eno oko)
  5. pregled optičnega živca z lučko
  6. po želji še pregled očesnega ozadja

Št. 2., 5 in 6 na rednem (dvoletnem) pregeldu v ZD ni. Slišim celo, da ponekod ni v navadi izmeriti pritiska v očeh.

Torej, očitno so moja glavna težava leče, katerih nošo naj bi čimbolj zmanjšala. Oko je stalno razdraženo, veznica je kronično vneta. Predpisali so mi enotedensko terapijo s kapljicami, 2x na dan (obvezno brez noše leč) in mesec uporabe umetnih solz 3x dnevno.
Pomirilo me je dejstvo, da se mi vid ne slabša zaradi uporabe leč, po drugi strani pa se bom stežka navadila nazaj na pretežno uporabo očal. Torej namesto navadnih sončnih očal letos kupujem takista z dioptrijo. Juhej.

2 thoughts on “Poglobljen okulistični pregled

Leave a Reply

