Pripomočki za očala

Konec leta 2012 sem si kupila nova očala z dioptrijo, ker se mi je vid poslabšal in bi tako ali tako morala menjati stekelca, stari okvir mi pa ni bil več všeč. Do sedaj sem v roku 15 let zamenjala 3 okvirje, kar se mi pri povprečnem slabšanju za -0,25 na leto ne zdi preveliko afnanje. Torej, nakupa sem se lotila premišljeno, izbrala sem optiko, za katero sem menila, da bodo imeli najugodnejše in estetske okvirje, vendar pa sem bila pri pomerjanju površna. Kasneje se je izkazalo, da mi očala drsijo z nosu (ni nosnikov). Ker imajo očala v ročkah kovinsko ploščico jih ni bilo mogoče dodatno ukriviti, druge rešitve pa v naši Sloveniji ne poznamo. Zato sem se lotila iskanja rešitve v tujini. Na celotno zadevo sem malo pozabila in mimo je steklo nekaj mesecev, potem pa sem naletela na spletno trgovino, ki ti za slabih 12€ (+ 1€ PayPal provizije, brez poštnine in carine) na dom iz Hong Konga pošlje 3 pare različnih silikonskih “čepkov”, ki se jih namesti na ročke in težave so bile v trenutku  (no, takrat ko so prispele) rešene. Če kupiš posamezne je znesek še nižji; jaz nisem bila prepričana kateri mi bodo ustrezali in če bom morda še kdaj potrebovala tako rešitev, zato sem naročila komplet. Ob noši so praktično nevidni, občasno me je po daljši uporabi začel malce boleti uhelj, to pomeni, da jih je potrebno pomakniti malce nazaj. Priporočam, ker je praktično.

DSC_0010

DSC_0011

One thought on “Pripomočki za očala

  1. Rešila si mojo nejevoljo (in očala), ko so mi nova očala kar naenkrat drsela z nosu oz. so mi bila preširoka, ko so enkrat dali vanje stekla z dioptrijo. Pri pomerjanju pa je bil okvir ok. Tako kot pri tebi, ni mogoče dodatno ukrivljanje, ker so iz plastiki podobnemu materialu. Ukrivili so mi jih na sredini, vendar povedali, da bo okvir šel nazaj v prvotno stanje.

Leave a Reply

