Barvanje trepalnic

Očitno si znam izbrati obskurne kozmetične storitve, ki večinoma rezultirajo vsaj v obliki delnega poloma.
Tokrat sem se odločila za barvanje trepalnic.  Izbrala sem črno-modro barvo. Postopka nisem poznala, predvidevala sem, da se barva nanaša na trepalnice kot maskara. Pravzaprav pa se nanaša podobno kot barva za lase s čopičem/palčko na trepalnice zaprtih vek. Zataknilo se je pri odstranjevanju, ko se z mokro vatko briše ostanek barve z vek in trepalnic. Ob tem zaide dobršen del tekočine v oči. Malce peče, vendar to ni bil glavni problem. Težava je nastala, ker mi je tekočina zašla pod leče (kozmetičarka me ni opozorila, da bi jih bilo dobro prej odstraniti, niti ni izrazila skrbi po tem, ko sem ji povedala, da jih nosim). Ko sem odprla oči je bil vid precej zamegljen. Če imate precej dioptrije (kot jaz) veste kako je to neprijetno, še posebej če je jasno, da bi moral biti vid čist. Leče sem potem vzela ven in jih želela očistiti v  ustrezni tekočini. Takrat sem ugotovila, da so se zabarvale na modro. Ne tisto svetlo modro, ki je že v osnovi, ampak temno modro. Seveda, saj je raztopina barve zašla v oko in obarvala leče. Škoda mi jih je bilo, saj so bile precej nove. Tudi s čiščenjem barva ni šla stran. Preizkusila sem jih in ugotovila, da jih lahko nosim. Ne, presenetljivo ni bilo vse modro, pač pa povsem normalne barve, razen ko sem se pogledala v ogledalo in videla, da so obarvane leče precej opazne in upala, da me na poti domov nobeden ne pogleda v oči.
Dobra novica je, da se je po nekajurnem namakanju leč v raztopini barva odstranila in so leče zopet normalne barve. Sami presodite, če se je splačalo (levo pred barvanjem, desno potem):

 pred po
pred po3

pred po4

pred po2

Zaračunali so mi le polovico storitev (šla sem še na depilacijo), v to, da mi je kozmetičarka posnela kožo na obeh podpazduhah pa se ne bom spuščala. In pa – postopek barvanja naj bi se ponavljal na 2 tedna. Pa je šel še en kozmetični salon. Lahko bi naredila že en lep seznam.

Leave a Reply

