Vikendajanje

V četrtek sem po dolgem času šla sama v kino. Prvič sem bila v mali dvorani KinaDvor. Hecno, ampak ko se privadiš je kar prijetno. Tam okoli 25 sedežev, zasedenih 11. Naporen film/dokumentarec.

kino

Našla sem najudobnejše čevlje s peto. Princess. Žal jih moram sedaj za kak teden ali dva zaradi vremenskih razmer še pospraviti (nepodloženi & prepuščajoči).

čevlji

V petek sem izkoristila bajno vreme in po službi odkolesarila na Toško Čelo. Sram me je lahko glede kondicije, sem pa ponosna, da sem vztrajala do vrha. Ob koncu vikenda je nastala ideja, da bi hodila vsak dan po službi. In tudi bom.

1

Leave a Reply

