Hoopkanje

hooping-300x199

Testiranje novih zadev, moja strast in veselje. Pravzaprav v osnovi ni tako novo, le prirejeno (obroč je večji, težji). Še predobro se spomnim vrtenja obroča v osnovni šoli. Krožno gibanje bokov in je šlo. Tukaj pa  temu ni tako. Gre za gibanje naprej-nazaj ali levo-desno. Kar nisem se mogla otresti prirojenega krožnega miganja, tako da mi je šlo precej slabo. Celo uro sem se ukvarjala z osnovnim gibom in tem kako obdržati obroč, da ne pade na tla. Počutila sem se kot precejšni motorični zaostalež, kar je pozročilo dobršno stopnjo frustriranosti. Ena ura je precej premalo za karkoli, sploh pa za kake posebne trike. Bo potrebno obiskati vajo še nekajkrat. Ko dobro obvladaš obroč je to zabavna vadba za celo telo.
Na koncu sem dobila v preizkušnjo še tak obroč, ki je polnjen z vodo. S tistim je šlo veliko lažje, zavoljo moje trmice bi bilo bolje, da bi začela s tem. Naslednji dan malce boli trebušček, ne toliko od vadbe kot od tega, da ti obroč med vadbo dobro pregnete celo območje pasu. Ne bom obupala, naslednji teden grem spet.
Na tečaj se lahko prijavite preko hooping.si, prav tako tam lahko naročite obroče.

Leave a Reply

