Vikendajanje

STG se je zaključil.

stg

Preko QL pieces sem naročila violinski ključ, slušalke in notke ter jih nato nalikala na izbrano majčko. Te kar prime, da bi si vse dolgočasne majčke na tak način ustvaril po meri.

majcka

Jutranja kašica – namočene slive, ovseni kosmiči, jabolko in jabolčni sok. Preko Planeta BIO sem naročila še reishi in acai prah. V upanju, da mi pomagata, da se izvelečem iz tega začaranega kroga takšnih in drugačnih prehladov.

kašica

Če obstaja wine tasting bi moral tudi coffee tasting. Zbiram kave za omenjen dogodek. Manjkata še Illy in mogoče Hausbrandt, če jo kje dobim.

kava

Cheesy del mene je v četrtek delal mafine v posebni obliki. Čokoladne, s prelivom iz bele čokolade in ščepcem cimeta. Kasneje mi je kapnilo, da bi bilo bolje, če bi bila glazura iz mlečne čokolade. We live, we learn. Konzumerjev to dejstvo ni motilo.


muffini

To pa nastane, če se ne morem odločiti kateri lak uporabiti. Sicer pa: a se je treba? :)

nohti

Leave a Reply

