Vikendajanje

Ravno, ko sem se odločila za vnos več sadja (aka jutranje sadne kašice) se je moj organizem odločil, da potrebuje malo pavze.

smoothie

Ko ga pokronam, ga na polno. Od torka naprej so bili moji zvesti spremljevalci:

zdravila

Vročina s kašljem in glavobolom se je konec tedna prevesila v nesramen prehlad, nato pa zopet nazaj v kašelj. Bacili so se odločili malo pokolobariti po dihalnem sistemu. Za popenit. Zato pa tudi korenite spremembe – nič alkohola in zadrževanja v prostorih z maso ljudi.

In other news:

Nikoli si še nisem natočila kozarca vina ob branju v postelji. I guess it’s a first for everything. :)

vinček
Moja nova soon-to-be-dead roža. Kajti nič ne zdrži mojega mazohističnega odnosa do teh pasivnih zadev. Ne znam skrbeti za rastline. Pri živalih je drugače. Res.

lamonca

Pri Tovarni organika sem naročila sestavine za doma narejeno pralno sredstvo za perilo. Kulska trgovinica, najde se en kup zanimivih eteričnih olj in dišav. Kemikalije, embalaže, masla, sestavine za domače mazilo za ustnice in še in še. Tu recimo lahko najdete parfumsko olje z vonjem svežega zraka. :P

Boraks, pralna soda, milo in eno eterično olje.

sestavine

Sem se zakalkulirala nekje, saj je zadeva bolj v tekočem kot v trdnem stanju. Priporočam, da sledite receptu za prašek v prahu. Ko sem si preračunala se mi nekako ni izšlo cenovno, saj sem za vse skupaj plačala cca 20€, kar pa je kar nekaj kil pralnega praška.

Kuhanje pralnega sredstva:

milo

 

Leave a Reply

