Vikendajanje

Žajfa. Topla in prepotena. Taka kot mora biti.
Po vseh pravilih bi morala po treh urah spanca naslednji dan funkcionirati s polovično prisebnostjo a sem zdržala do večera, ko se je začelo kazati pomanjkanje. Namenila sem se v posteljo ob 22h, ampak me je po pol ure katapultiralo ven pod tuš in skozi vrata. Vse je v glavi. V pičli sekundi sem se prepričala, da nisem več utrujena.

Moja urbana je prenovljena, bogatejša je za hipster nalepko. Na voljo več motivov v Hood.

kl

Prijetna prebožična večerja oz skod kokošk.

s

V nedeljo sem s ogledala tudi TEDxLjubljana – Turning a new page v Operi.  Dvorana je bila polna do zadnjega sedeža (zato tudi nepopisna gneča v avli ob premoru). Lahko rečem, da se mi je še najbolj dopadel govor Mihe Krofela, ki je govoril o slovenskih volkovih. In požel tudi največ aplavza.
Pri marsikaterih drugih govorih sem se izgubila, tako kot nastopajoči, ki so skakali s teme na temo.
Če potegnem črto je bila prireditev na nivoju, lepo izpeljano. Pohvale organizatorju.

Leave a Reply

