BIO 23, bienale oblikovanja

Če me je Ambient (aka pohištveni sejem) razočaral me Bienale ni pustil na cedilu, čeprav sem letos malce bolj kritična, predvsem zaradi poplave dizajnerskih blogov, ki jih berem spremljam. Tisti pred dvema letoma me je namreč kar navdušil, zato sem se odločila iti tudi letos (pa čeprav zadnji dan :) ).

Kar nekaj del je imelo za glavno temo eko/bio/reciklaža. Domači vrtiček v obliki luči, stene, reciklirani stolček, posoda.

Eksponati in ideje, ki so pritegnile mojo pozornost:

This slideshow requires JavaScript.

Parfum Swallowable: tablete, ki naj bi zagotavljale, da bi se dišeče potili. članek na Dailymail. Video ne prepriča, ne? :S PS. Nekaj podobnega že obstaja v obliki bombonov. Sweet Scent-sation, če vas že zanima.

A Mente Fisica, modni dodatki, me zanima kdo in zakaj bi le-te nosili.

Pralni stroj Seesaw, zanimivo prisrčna in igriva ideja.

Kolekcija Hybriding, katere slike žal nimam, na netu pa tudi ni dostopna. Material poliester, barvno privlačno, glede na drugi dve kolekciji (črna, pletenine).

Kavna mizica Porthos, pladnji, ki se zložijo eden v drugega in tvorijo kavno mizico. Uporabno, a majhno.

Svetilka Eyen, zanimiv dizajn, močna svetilnost.

Seznam vseh razstavljenih del je na voljo tukaj.

Leave a Reply

