Vikendajanje

This slideshow requires JavaScript.

Iz dolgčasa sem se spravila rezati bučo, preizkusiti muffine iz treh sestavin (ki bi pravzaprav morali biti browniji) in delati sponge manikuro (Frost Is Back).

Četrtek mi je bil malce odveč. Parafrazirano: nisem imela kaj početi. Večino stvari sem uredila v sredo (ki je bila nadvse produktivna – peka, kuhanje, notranji redesign, rekreacija, itd), tako da mi je bilo že popoldne jasno, da bo četrtek eno veliko svaljkanje, zato sem se določila, da bo primeren za obisk podeželja. Kakopak je bila to malček prehitra odločitev, saj Halloween ne bi bila Noč čarovnic brez kake traparije, ki jih imam sedaj že na lagerju. Nenapovedan in izredno kratek skok v center s štirimi slammerji v manj kot pol ure. Efekt je bil primeren konzumaciji; kratek a zanimiv. Ker se ob polnoči zadnje čase spremenim v bučo sem bila takrat že doma. Kot že rečeno so moji filtri za določene stvari narobe nameščeni (četrtkov tvit to lepo povzame: “If Improper Relations was a course I’d probably get an A”).

Povzetek v glasbenem delu? Seveda:

Leave a Reply

