Vikendajanje

This slideshow requires JavaScript.

Vikend spoznanj, vikend za nov začetek korenitih sprememb.

Malce poenostavljeni praktični primer kako nam je red pomemben sem imela priložnost zopet srečati ob tem, ko sem nekaj dni pazila družinskega psa. Ta je tako ponotranjila red, ki ga imata  starša, da je vsako odstopanje zanjo šok, ki jo zmede. Ne spomnim se, da bi bil naš prejšnji pes tako podvržen temu, ta pa je prav depresivna in nevoljna. Vsi potrebujemo nek red, stopnje se seveda razlikujejo, ampak pomaga vzdrževati pozitivno duševno stanje.

Vsak dan od srede do sobote sem namenila uro in pol sprehodom. Tu se je zopet pokazala moja lenoba in pomanjkanje kondicije. Po drugi strani pa: kam bom novembra zbasala še dnevno 2 uri za rekreacijo mi ni jasno.

Ugotovila sem tudi, da mi malce samote paše. To mi je bilo sicer jasno že prej, vendar sem se v letu in pol tako zaposlila s socialnimi stiki, da sem to potrebo porinila na stran. Hkratna menjava okolja tudi prija. Malo manj sem uživala ob budnicah sosedovega petelina, ki ne zna kikirikati (sprva sem mislila, da slišim skovirja).

Ob obisku Rogle sem ugotovila, da so fantje, ki jih štejem med prijatelje dokaj kulturni. Incident z gručo tipov  (35+) na stolpu in metanjem pločevink piva. Škoda besed.

S tem vikendom se tudi odpovedujem nadaljnim žurkam, ki niso povezane s praznovanji raznih življenjskih dogodkov. Ja, sobotni Oldies goldies žur je pustil grenak priokus (pa ne zaradi alkohola); kombinacija družbe, kluba, izbrane glasbe in gneče. Manjka nam kvalitetnih dogodkov, zato bom (začasno?) bojkotirala vse razen štirke, metke in pogojno efa. Diskriminiram, ampak se drugače ne splača. Raje doma delam, kot da sem del povprečnega, zategnjenega ali nesproščenega žura.

Na taistem žuru sem ostala tudi brez kakršnegakoli zaupanja v moške. Večina, ki jih poznam so v želji po trenutni zadovoljitvi pripravljeni tvegati vse kar imajo. Jaz pa imam načela, ki se jih trudim držati. Nekateri tega ne razumejo. Žal.

Leave a Reply

