Vikendajanje

Oh, yeah, it’s back. :)

Vikend je bil že drugi teden zelo socializirano obarvan. Ne znam več strmeti v prazno, početi niča, kdove kdaj se je to zgodilo. Prčkam, če ne že na PC-ju pa po stanovanju, pijačah, trgovinah. Familijo morda razvajam s svojimi obiski, a kaj, ko je lokacijsko dom odlično izhodišče za marsikaj, kar mi med tednom ne uspe. Delavnica, hrib, izhodišče za primorsko, pripravljeno kosilo, domača jabolka.

Obisk Kopra, po dolgem času. Priporočam kosilo na barkici ob pomolu, malce drugačno vzdušje.

Nova (no, novejša) promenada, z mnogo klopcami za mirno uživanje v razgledu.

Na kmetijskem sejmu v Kopru so prodajali sadni kruh. Zelo malo moke in veliko suhega sadja, alternativa sladkim pregreham.

Tipkovnica je sedaj modre barve. Ker se črke s nanašanjem spreja popolnoma zakrijejo je to enkratna priložnost za učenje slepega tipkanja.

Ko smo se odpravljali v Vitovlje smo se po naključju ustavili še v ajdovskem Fructalu. Na sliki je kotel za kuhanje marmelade.

2 km v hrib v Vitovljah leži rastlinjak, šibka točka moje mami. K sreči se nismo dolgo zadžali, organizirana kot je je imela vse napisano na listku, tako da smo opravili v 10 min. Lep razgled na prihajajoče deževje.

Ustavili smo se še v Gabrjah (rojstni kraj dedka) in Štanjelu, pri sorodnikih na kavi. Prijetno. Izkupiček: domač med in jajca.

Na posodo sem dobila Adidas vetrovko, za katero sem ugotovila, da je bila (pred xx leti) dejansko izdelana v Sloveniji. Zato imajo moji starši toliko mega retro adidas zadev, ki so bile očitno takrat dosegljive in ne predrage.

Recap tedna:

  • Dermatolog je požegnal, da je tattoo zdaj ok. Seveda bo moral biti stalno zaščiten pred sončnimi žarki, da bo ostal kakršen je sedaj.
  • Med poletjem sva s cimro ob posedanju na balkonu ugotovili, da gre vsak dan ob približno isti uri mimo tip (nekje najine starosti), ki hodi dokaj počasi, hkrati pa ga še malo zanaša. Čez čas se mi je ta njegova nenavadnost in posebnost priljubila. Zdaj, ko so temperature nižje in nisem več na balkonu moram reči, da ga kar pogrešam. Polžek.
  • Peka v dvoje zna biti zabavna. Predvsem pa se hitreje konča.
  • Niti približno nimam še poštimanih zadev, ki bi morale biti že zdavnaj zaključene. Moja dejanja jasno nakazujejo, da se premalo cenim. Drugi cilji my ass. Če bi pred petimi leti videla kaj počnem zdaj, bi si rekla: ne morem verjeti kaj počneš, to nisi ti, spremenila si se. Ampak to tako ali tako reče vsak, ko se nehaš obnašati po njihovih pričakovanjih. Torej bi lahko rekli, da sem presegla svoja pričakovanja? Heh. No ja, takrat jih sploh nisem imela.
  • Neroden pogovor v službi. Sodelavec: “Kupček se mi nabira na mizi.” Jaz: “Torej je potrebno čimprej zbrati študenta, da pride kar v ponedeljek in ne bo več kupčkov.” S: “Ja, res bo treba.” J: “In potem ga lahko zadolžimo da tako, da v pisarni ne bo več kupčkov. Njegova naloga bo podiranje kupčkov.” S: “Burp.” Jaz: “Uf, to je pa izpadlo povsem napačno.” LoL.

(Lastne) Bedastoče na tviterju:

  • V jopci sem. Taki na gumbe. Prvič po osnovni šoli. Počutim se vintage (beri: staro).
  • Horseless Horse Jumping. Yes, it exists.
  • Na poti v službo me je zabaval dubstep komad o stonogi. Prijazno me je spomnil na tistega o lososu od kemijskih bratcev. Izobražujem se.
  • Deb is influencing my vocabulary. #dexter
  • “Super straight”. Still can’t believe I’ve used that combination of words.
  • Rada imam gorgonzolo. So what.
  • The mental note did not stick very long. :S #donotfreezerice
  • Še v spanju debatiram o tem kako je možno, da je ravno na 20ga toliko dogodkov, da si folk grize nohte kam bi šli.

Leave a Reply

