Combo dopust #2 – Bruselj

Mesec je mimo, jaz pa še vedno nisem spisala povzetka drugega dela dopusta (nastopil bo že novi dopust, torej je treba starega pospraviti). Torej… zelo na kratko.

Zgodnji let iz Tervisa. Bus do Bruslja, nato še podzemna do hotela. Ta je bil mnogo bolj prijazen, saj je prišel s posteljnino, brisačami in zajtrkom. In žvrgolečo receptorko. Bonjour! :)

V jedilnici nas je pričakala očarljiva slika, ki sem jo opazila še le drugi dan. Sem bila pač preveč zaposlena z zajtrkom.

V sobah je bila kopalnica… v omari. Vsako jutro sem prerojeno lahko “stopila iz omare”.

Obvezno vaflji. Zato sem tudi šla v Bruselj. ;) Je bil pa eden dovolj za cele 4 dni.

Delirium. Mene žal to ne fascinira toliko kot pivopivce. Malo morje piv in to je to. :)

Kwak. Iz katerega noben ni znal izviti kvaka.

Preproga iz rož.

Odbito pohajkovanje, skorajšnji vklop hotelskega alarma (svečke na torti, ki se same prižgejo nazaj so dober vir dima :/ ).

Poldnevni izlet v Brugge. Magickal.

Predzadnji dan na morje v Oostende. Severno morje.

Zadnji dan je bilo tako vroče, da sem si kupila japanke. 35°C+.

Pristni pomfri. Gigantska porcija.

Mussels from Brussels.

Leave a Reply

