Kaj je ta skrivnostni čar?

Sprijazniti se bom morala z dejstvom, da me nič drugega tako ne zmede kot nasprotni spol. Že drugič letos počnem traparije brez pomisleka. Skušam se držati nazaj, saj me je nazadnje obrnilo do take mere, da sem skoraj pozabila kje se me drži glava. Ko ne moreš več, pa bi vseeno še.
Carpe diem in yolo se mi v teh primerih smejita v glavo. Ker se prepustim, a hkrati spustim pregloboko. S človekom, ki ga pravzaprav ne poznam, in ga niti ne bom imela priložnosti konkretno spoznati.
Traparija. Pozornost. Minljivost. Energija. Mistika. Občutek pripadnosti. Kratki ukradeni trenutki in majhne skrivnosti, ki se na koncu zdijo kot divji sen. Sladki občutki in nasmehi brez vzroka. Vse je drugačno. Glasba bolj prijetna, vreme lepše, vrste krajše, hrana bolj okusna, težave bolj mile. Spanec postane kradljivec časa.
Muza. Motivacija. Nerealnost. Ko si želiš, da bi lahko ustavil čas. Samo tokrat, res. Bluzenje, dnevi frčijo kot ure, nočni sprehodi in ples. Odkrivanje in iskrenost, maska in bele laži. Povezava na popolnoma drugi ravni.  Nešteto skupnih točk, a hkrati vaju ne povezuje nobena. Nerodni pogledi in nenormalne doze dopamina, serotonina ter občutek, da tisti specifični delček v tebi še živi. Ni zamrl, samo redki ljudje imajo to moč, da ga obudijo.
Je to to, kar mi je manjkalo?

Petarda. Zajec. Hudič. Konj. Strup.

Leave a Reply

