Avgustovska naključja

Končno sem “našla čas” za dokončanje String Art projekta. Nailed it. Literally.

Težave so se pojavile šele ob koncu. Potrebno je bilo odstraniti odvečne žebljičke. Od klešč sem dobila konkreten žulj, ostanki žebljičkov pa so frčali po celi sobi. :S

Popestrila sem tudi omare. Po nekaj dnevih sem ugotovila, da jih moram prestaviti na steno, da bo prišlo bolj do izraza.

Družinski utrinki. Babičin retro fen(ček).

Očetov smisel za humor.

Ko sem bila še v poletnem razpoloženju…

Trnovo. ♥

Šiška. ♥ Kolo je polepljeno, ne pobarvano. :)

Potek zatekanja gležnja. Prejšnjo soboto sem zašaflala zadevo. Lmfao indeed. Po nekaj urah:

Po 10 urah je gleženj izginil. Naj povem, da je po slabem tednu stanje zelo solidno.

Leave a Reply

