Combo dopust #1 – Stockholm

Težko bo strniti vse v celoto.

Najprej nekaj iz ozadja. Družba, s katero se ne videvam prav pogosto se vsako leto dobi na rednem “Wodafook” dopustu. Tokratni je bil jubilejni peti in ker je bil eden izmed udeležencev službeno zadržan v Bruslju smo se odločili, da ga obiščemo. Izmed cca 10 se nas je našlo 5, ki smo imeli v izbranem terminu čas in smo bili pripravljeni odšteti za tokratno druženje nekaj več denarja. Nekaj dni po tem, ko smo rezervirali karte za let se je name obrnila kolegica iz iste družbe z idejo, da bi skupaj šli še v Stockholm. Naneslo je ravno tako, da sva si rezervirali tistih pet dni tik pred Brusljem.

Moja najsevernejša točka do sedaj. Skednji in hišice na podeželju so me spomnili na Minnesoto.♥

Pot v Stockholm se je začela ob 4:45 zjutraj z GoOpti prevozom do Trevisa (blizu Benetk). Tam sva imeli  sopotnico ravno dovolj časa, da sva skočili še po sendvič in na kavo. Polet je potekal brez problema (do sedaj sem imela precejšnje težave pri vzletu, pristanku in ob turbulenci), le pri pristajanju me je nenormalno bolela glava, kar sem pripisala vnetju grla in posledično ušes.

Kmalu po pristanku smo se zbasali na avtobus, ki je bil zaseden do zadnjega sedeža. Pripeljal naju je do glavne postaje v Stockholmu, od kod sva imeli cca 10 min do hostla. Prej sva zavili še na kosilo in po Stockholm card (prevozi, muzeji), ki sva jo prevzeli nasproti glavne postaje (pozor: več vhodov). Hostel je bil urejen, vendar so bile sobe v kletni etaži (ni gsm signala :P), brez oken in škripajočimi pogradi. Osebje solidno, samopostrežni zajtrk tudi, WiFi.

Prvi dan sva se sprehajali okoli, naredili plan za naslednje tri dni, ko sva imeli namen uporabljati kartico. V hostlu sva si uredili tudi zajtrk, da nama ne bi bilo potrebno vsak dan komplicirati s trgovino.

Bonboni na vsakem koraku:

Drugi dan je bil namenjen ogledu muzejev. Nobelov, zgodovinski, plesni, glasbeni, slednji je bil še najbolj zanimiv, saj je vključeval eksperimentalno plat. Lahko si se preizkusil v igranju kitare, bobnov, harfe, poslušal različne frekvence, naprave, glasbila. Zelo zanimivo, 3+ ur.

Tretji dan ogled z ladjico po kanalih, Skansen park, Absolut muzej, Tivoli. Izpostavim lahko Skansen. Nisem ljubiteljica živalskih vrtov, ampak v tem je združena kultura, zgodovina, avtohtone živali in še nekaj drugih. Ni mi bilo žal. Največje razočaranje dneva pa je bil Tivoli – za vstop je potrebno plačati 11€, potem pa še vsak vožno posebej.

Četrti dan sva se odpeljali v Södertajle v Tom Tits hišo eksperimentov. Štiri nadstropja in park zabave, preizkušanja, ugank, zagonetk in podobnega. Fizika, kemija, biologija, mistika… :)

Peti dan sva spakirali in odšli proti letališču. Manjša zamuda letala, vendar nama je bilo vseeno, ker sva imeli rezervirano sobo zraven letališča v Trevisu, saj smo naslednji dan zgodaj odhajali v Bruselj.

Nenavadne izložbe:

Izpostavila bi neverjetno stilsko urejenost prebivalcev. Me je prijelo, da bi se usedla v lokal in slikala mimoidoče. Okusno, v skladu s trendi. Moti pa me, ker se zazna rahla zamerikaniziranost. Starbucks wannabe lokali na vsakem koraku, McDonalds na vsakem drugem vogalu itd.

Prvi v živo videni yarn bomb:

Kulinarične zanimivosti:

Meatballs :)

Ribica:

Jufka s hrenovko in  dvemi kepicami pireja. Pa še malo solate. :)

Zopet ribica z brusnicami:

Zajtrki 23 €
+ vsak dan cca minimum 10€ na obrok + kava, torej najmanj 100 €
:S

PS: Pri Stockholm card me je zmotilo, da ni vključenega hop-on-hop-off busa, da je večino muzejev odprtih od 12h – 17h, ter, da je bilo potrebno za Tivoli park plačati vstopnino (ki jo je sicer res krila katica), vsako vožnjo pa je bilo treba plačati posebej (kar kartica seveda ni vključevala).