Čevlji in organizacija njih

Par tednov že razmišljam o estetski in funkcionalni rešitvi moje navlake obutve. Ne, nimam jih preveč, ampak če niso urejeni že majhna masa prinese kaos.

Najprej sem malce potipala za cenami klasičnih omaric, našla eno cenovno ugodno v JYSK-u, po ogledu ponudbe v trgovini, kjer omarice niso imeli razstavljene in ogledu ostalih pa me je ta ideja precej minila. Hkrati je preveč običajna in mi ne bi prinesla preveč zadovoljstva.

Ko sem začela brskati za alternativnimi in DIY rešitvami zamislim kmalu ni bilo videti konca. Tukaj je nekaj primerov, ki vam lahko dajo nadaljne navdihe (slike so hkrati tudi linki).


Drago? Vem. :S Zato je tu še Naredi sam alternativa:

Leave a Reply

