Desigual vs. Smash

Bila sem primorana narediti primerjavo, saj mi je prišlo na uho, da sta si kolekciji znamk zelo podobni. Ko sem si jih šla ogledati sama, sem videla zakaj človek dobi tak občutek. Obe znamki uporabljata močne, živahne barve, podobne vzorce in kroje. Vendar sem po daljšem primerjanju trenutne kolekcije ugotovila, da jih ni mogoče imeti za substitute (da ne govorimo o ceni – Smash je pol cenejši). Hkrati je kolekcija Desiguala bolj obširna in zajema večje število artiklov. Tkanina je povsod pretežno bombaž v kombinaciji za najlonom in elastanom. Največ ujemanja sem našla pri oblekah.

Desigual obleka Ecimen:

Smash obleka Silat:

Desigual obleka Bubble:

Smash obleka Falak:

Torej res obstajajo podobnosti med kolekcijami – krogi, plasiranje vzorcev na črno/sivo podlago.

Na Smash sem naletela v hali 12 v BTC-ju (Mega Factory Outlet).

Več na Smash in Desigual.

Leave a Reply

