Vikendajanje

Vredno omembe prejšnji teden? TEDxLjubljanaLive konferenca, o kateri ne bi zgubljala besed, saj sem ji namenila celo objavo (ki je bila spisana na že zelo kisle možgane, 10+ ur koncentracije je za moj fižolček malo preveč). :P

Zvečer sem po naključju padla v stare fotke izpred 5 in 6 let, ter dobila tak fuzzy občutek. Zaradi ene zadeve – svoje postave. Jebemtiš, da sem veliko bolje zgledala kot sedaj. Mi je dalo malo (ali pa celo več kot to) motivacije.

Sicer pa sem se tako ali tako cel teden mentalno pripravljala na soboto in Chill & Grill event na Krku.  Kreativno brezdelje, štorček, plaža in moj prvi dogodek take sorte. Slovenska organizacija, malce bolj meji na prajvič s pridihom open air-a in skrivne lokacije.

Tja smo prispeli že v petek zvečer in se nastanili v bližnjem FKK-ju (jap, zame še en prvič). :P


Torej Synaptic je organiziral 9 zaporedni dogodek, tokrat na plaži, 15 min od FKK-ja v Baški, na Krku. Začelo se je 30. junija ob 12h. Borovci, 35 stopinj, lokalček in gramofončki. Nu disco, indie, electronica, blues, 80’s, chill out, ambiental, downtempo, house, tech house, techno, progressive, elektro in še kaj. Vsega po malo, čez dan smo doživeli mnogo vrhuncev, nekajkrat tudi uspešno družno zakinkali pod borovci. Zanimivo mi je bilo, da so se vsi DJ-i držali svojega seta in se niso ozirali na predhodnika. Tako smo recimo ob 16.30 slišali hiter tempo zaključevanja seta, potem pa je naslednji DJ začel s popolnoma drugo zvrstjo in mnogo počasnejšim tempom. Do večera smo se dodobra ogreli, nekajkrat skopali (tudi skinny dip je bil v igri ponoči ;)) ker bi se drugače tudi v senci pregreli. Nabrala se je konkretna množica in napolnila prostor pred odrom. Ponoči je pokalo, tako glasba kot plesišče. Najbolj pogumni so ostali do 9h zjutraj, ko je bil open decks.
Mnogo manjših družbic, ki so se očitno med seboj poznale.
Edini minus, ki sem ga našla je bil neurejenost sanitarij (sistem znajdi se), saj na prizorišču ni bilo WC-ja. No, pa tisti stric na začetku, ki očitno še nima veliko izkušenj z rolanjem. :P

Aboslutno za ponoviti, dobra energija in utrip.

In še naključna fotka tedna:

Leave a Reply

