Skomercializiranost dance eventov

Vzeto iz Psilon poročila nedeljskega RSP-ja (by Xena):

..”Pa naj mi rečejo, da sem sentimentalna in nazadnjaška, a tile masovni dogodki res nimajo več veliko zveze z nekdanjimi mega rejvi, ki se jih še dobro spomnim. Vse je tako dobro organizirano, premišljeno, dodelano, sami superlativi da se glasba kot nekdanja osnova in bistvo teh eventov kar izgubi. Energije med občinstvom je za izvoz, ampak kakšne? Vsi za enega, eden zase. Prisegla sem si, da ne… bom uporabila izrabljene fraze PLUR, ki mi je šla od nekdaj rahlo na živce. A prav zdaj bi ga potrebovali kak ščepec ali dva.

Mislim, da se bom odslej poskušala še bolj dosledno držati klubskih dogodkov – že na začetku moje party kariere so mi bili bolj pri srcu. Manjši in bolj temen in smrdljiv in umazan in neugleden kot bo klub, bolj mi bo všeč. Nočem nobenih hostes, stojnic mobilnih ponudnikov, pirotehnike in VIP lož, samo dobro ozvočenje in nasmejan folk na plesišču. In naj ne bo dj tako daleč od mene, da ne morem videti, kako in s česa vrti in mu eventuelno dati roke, če si to zasluži. Saj ne zahtevam preveč?”

Ko ti nekdo vzame besede z ust in si rečeš: “To mora biti zanimiva oseba.” Upam, da jo kdaj srečam.

Leave a Reply

