Vikendajanje

Upsi, ja, je trajalo, preveč ob-blogovskih dejavnosti se je dogajalo, da bi uspela spacati skupaj. :B

Zelo ležeren teden. Ne, ne zaradi vročine, ker me ne moti tako hudo.

Četrtkova Poletna noč, sprehod po Stari Ljubljani (sem zguglala, pa še vedno nisem prepričana če je velika začetnica :P ) v gneči turistov in domačinov. Praznik glasbe, ki je bil zvečer kar malo užaljen. Vsaj jaz bi bila, če bi bila Praznik glasbe. Po ulicah ni bilo nič več nastopajočih kot na običajen večer. Kitarist na Šuštarjevem mostu, violinist pri Arkadah. Eh. Sem pa prvič obiskala SEM kavarno. Všečen poletni vrt.

Končno sem presegla magično številko stotih zasledovalcev na Twitterju. Malo ponosna. :) Sicer pa zadeva tako ali tako niha iz dneva v dan.

Sobotni večer pa… klasa zase. Ideja, da se lahko ujameš z nekom, ki si ga spoznal preko socialnega omrežja mi je zabavno fascinantna. Prvič Pri Zelenem Zajcu (talk about special treatment!) kjer se je v zadnji uri razvil proper d’n’b-ejsič, eksanje B-69-ov na kolenih  na ulici in igranje frizbija sredi Ljubljane. Prvič mi je uspelo obiskati tudi F Club, kjer sem si morala po sedmih pijačah še vedno v ušesa zatlačiti čepke zaradi basov (hello sound system). Poleg tega, sem v F-u srečala tudi svojega jahalnega inštruktorja izpred 15 let (oziroma je  našel kar on mene), kar me je tako navdušilo, da sem cel čas skakala kot otrok. Sem pa zgodaj zjutraj prejela tudi svoj prvi drunk dial, vsaj tako se je zdelo. Še zdaj nisem s klicateljem prišla v stik, da bi razložil za kaj je šlo. :P

Naključne fotke s komentarji ;)

Mr Jones je očitno potonil, namesto njega je sedaj Pr’ Skelet disco bar, kar sem opazila povsem naključno ob čakanju na prosti bankomat, ki stoji poleg vhoda.

Oli burger v Kopru ima javni telefon z lončnico (poleg tega, da je odprt do 4h zjutraj :P ). Najbrž služi kot generalna polička glede na frekventnost uporabe telefona.

Vintage jušnik v starejši primorski hiši.

Samo v info za vas sigurno NE gradimo!

Gužvica v Simonovem zalivu. Očitno naleteli na dan, ko so se veseljaki s cele Slovenije zgrnili tja na veselico.

Pogled na Izolo z Belvederja

Leave a Reply

