Vikendajanje

Teden? Kupček malih opravkov.

Moj domači delovni kotiček je bogatejši za wooferček in male satelitke. Sedaj ob misli na to skačem samo še v svoji glavi (pa občasno malo zadensam, če je muzika prava seveda).

Rešila sem tudi svojo FB zagato (ugotovila sem, da je postal FB precej selektiven pri objavi zadev). Problem je bil v tem, ker sem večino ljudi spravila pod skupino Znanci, zato mi njihovih objav ni izpisovalo tako pogosto. Tako sem od sredine tedna zopet in the loop in vesela kot radio.

Po novem znam v sanjah govoriti italjansko. To je pa tako ko želiš francosko govorečim afriškemu priseljencu razložit, da si v lokalu pozabila torbico (od kje je prišla inspiracija za take sanje ne vem). Naj omenim, da dejansko ne znam niti enega stavka v italjanščini.

Vzela sem si čas za ogled filma Ločitev. Pri kinu mi je postalo všeč, da ne vem v kaj se spuščam. Večinoma filma ne izberem jaz, ampak prepustim izbiro osebi s katero grem na ogled filma (če bi izbirala jaz bi hotela prebrati opis, kar pa je v neskladju s prvim pravilom). Edino merilo, ki ga imam je, da je ocena 8+, na svoje zadovoljstvo pa zadnje čase v 90% zavijem kar v Kino Dvor.
Zopet medsebojni odnosi, ter kam pripeljejo laži. Realnost, ki bi jo lahko brez problema umestili v današnji zahodni svet. Niso izpostavili nobenih konkretnejših kulturnih in političnih razlik, morda so se le kanček dotaknili verskega motiva. Nobene pretirane brutalnosti, zgražanja in izključno vzhodnjaških tematik. Ko smo se po ogledu pomikali iz dvorane je gospa pred nama zanimivo pokomentirala – v filmu ni bilo niti ene kletvice.
Na poti domov me je konkretno napralo. Takrat sem se spomnila tega biserčka iz devetdesetih:

Kaj znano? :)

No, čim je bilo mogoče zavohati vikend se je začelo bombardiranje. Večer novega materiala (standup) v Gromki. Na sredini me je že bolela faca.

ElektriCity
v Škofji Loki, pobuda pripada Twitter znanki, ker drugače se v nobenem primeru ne bi spravila tja (predvsem zato, ker ne bi imela sokrivca). Super vzdušje, več prizorišč na trgu in dva na gradu (večerni program). Ujeli smo live act – 4 decks + drums:

Potem smo odpešačili na grad, kjer sta bila odra house in techno (hkm, moje osebno mnenje je, da sta bila oba odra ob 2h ponoči tech-house). ;)

Ta oder je prinesel tudi razsvetljenje in citat, ki ga bom štela za originalnega:
I do what music tells me to.

Pri štantu s palačinkami so bile razstavljene te (kdo ve zakaj):

V Sloveniji absolutno manjka podobnih dogodkov! Škoda le, da se je dnevni program začel že ob 11h na petek.

Sobota popoldne Flugtag na Špici, taka gneča, da je bil ob pol petih pravi mali transportni kolaps, lahko sem se samo obrnila in se napotila v smer iz katere sem prišla, ker se množica ni več nikamor premikala.
Zvečer še en standup v KUDu, kjer je bila med gledalci tudi dveletna punčka. Seveda si jo je povezovalec privoščil, prav tako nastopajoči – zdi se mi, da je malce neprimerno pripeljati otroka na tak dogodek, z vidika vsebine kot dejstva, da mora dve uri prisostovati nečemu, kar jo najmanj zanima in ne razume. Naslednja slika je nastala ravno po tem, ko je Valič fasal celo garnituro zelenjave na oder:

in obisk prenovljene Cvetke. Všečno, prostorno. Na WC-ju ni ogledal, pri umivalnikih je okno na oder, je semi-uniseks, zato ima mnogo vinjenih oseb težavo prav zaviti.

Dva pretepa na plesišču (kar sem prvič doživela tam), ne bom šla v podrobnosti zakaj sta nastala, slednji se je razrešil šele s pomočjo treh ali štirih varnostnikov.
Glede glasbe pa: klasični sobotni Oldies Goldies, ki me očitno ne impresionira več.

Naključne fotografije:

Tattoo je resnično videti in čutiti bolje.Še ena terapija pa bo:

Na ElectriCity so namesto ograje napeli elastično blago. Seveda mi ni dalo miru in sem morala malo zimprovizirat. Ker sem imela čas, veselje in mnogo idej. :)

V Šiški imamo svojo Lost loputo. In ne, ne da se je odpreti.

Glinene figurice na Šuštarskem mostu. Blazno so me spominjale na Star Wars.

Umetnina pri Gospodarskem razstavišču. Očitno je bil petkov Rock Fest zalo motivirajoč za kreacije vandalizma.

Bose nogice in piknik doma. Nedelje so kul. :)

Naključni tviti:

  • Nincompoop. Word of the day. #CuzItSoundsFunny
  • Nekateri imajo jajca. Respect. Meni (zaenkrat) še niso zrasla.
  • “Even After All this time The Sun never says to the Earth, “You owe me.” Look What happens With a love like that, It lights the whole sky.”
  • I’m no cactus expert but I know a prick when I see one.
  • Awww. My first who-the-hell-are-you FB request from abroad. :D
  • Uporabnice kontracepcijskih sredstev imamo po defaultu partnerja. #sklepanja
  • “If you can’t get rid of the skeleton in your closet you’d best take it out and teach it to dance.” Oh George, you’re such a joker. #Shaw

Leave a Reply

