Vikendajanje oz. zgodnje junijski nauki

Selitev je dokončana (jebilžečas). Tretji dan se mi že nič več ni dalo, vse sem praktično basala v omare, samo da sem naredila prostor na tleh za druge škatle. :S Žal nisem nič poslikala, tisti ogromen kup sredi sobe je bil preveč nefotogeničen in demotivacijski. Nauk: imam preveč stvari.

Ponoven obisk pri (drugem) dermatologu je prinesel novo kortikosteroidno terapijo, tokrat z injekcijo direktno na območje alergije. Doktor me je prijazno med vbrizgavanjem vprašal, če je boleče. Moj dogovor je bil, da če sem zdržala 1 urno tetoviranje bom tudi teh 20 vbodov. Čeprav je res bolj neprijetno, saj je območje ziritirano, hkrati pa gre igla globje kot tetovirna. Nauk: najbolj varna barva za tetoviranje z vidika alergij je črna.

Zavoljo avtonomnega vonja vaše obrazne kože odsvetujem uporabo 100% Pure obarvane kreme. Ta namreč nekaj minut po nanosu začne malodane zaudarjati. No, vonj res ni prijeten. V nakup me ne prepriča več nihče. Nauk: kozmetiko kupuj v lekarni.

Četrti dan je prinesel več šokov. Ne malih, nepomembnih, ampak konkretnih. Eden s strani službe, drugi pa s strani kolegice. Ob slednji zadevi se vedno znova zavem krhkosti medsebojnih odnosov.  Lahko (no ja, na začetku dokaj boleče) je poslušati, moralizirati, soliti pamet in svetovati, najtežje pa je biti v koži žalostne, strte in objokane punce, ki ji pamet govori eno, srce pa drugo. Ob takih trenutkih sem vesela, da imam sedaj možnost nekomu ponuditi prenočišče. In pa, da sem se spremenila v taki meri, da znam razbrati kdaj je čas, da se nekaj rapidno spremeni ali pa žal zaključi. Nauk: lahko sem srečna, da nimam več podobnih težav.

Ikea. Obiskala sem jo drugič. Zamudno, vendar izpopolnjujoče. Glede na to, da je bil vikend je bilo presenetljivo malo nakupovalcev. Nauk: naslednjič je potrebno prej vse natančno izmeriti in preveriti ali bo zadeva ustrezna.

Naključne fotografije tedna:

Osmice več ne znam narediti z vrvjo. Moje slušalke to obvladajo:

Lakec pred ombre manikuro. Rdeči je dodana zlata.

Ombre manikura tedna št. 2. Rdeči je dodana srebrna:

Mercator premium lešnikove rolice. Sladoledne. Jap. Kar kul.

Malica/kosilo tedna – tortilje s skuto, šunko, solato in paradižnikom.

Ti kvazi blažilci neudobnosti japank so se izkazali za skrajno neuporabne. Odsvetujem pri tistih bolj tesnih, saj povzročijo, da te začnejo žuliti od zgoraj. :S

Komaj čakam prenovljeno Cvetko v četrtek!

Leave a Reply

