SkrivnosT

~~~~~~~~~~~~~~

Pesti me že nekaj časa in zanjo ne ve nihče. Je tako iracionalna in banalna, da si je ne upam izreči naglas niti ko sem sama. Z mano se ukvarja in mi praska po mislih. Iz malega kupčka na začetku je nastala velika gomila, ki raste sama od sebe. Lovi me v sanjah in preganja v realnosti. Izbruhne v  vsemogočih ter napačnih trenutkih, kot majhen otrok zahteva od mene energijo. Ko nanjo za trenutek pozabim pridirja užaljeno nazaj in terja še več pozornosti.

~~~~~~~~~~~~~~~

Leave a Reply

