Vikendajanje

Tokrat malo več slikovnega gradiva, preteklih 7 dni je bilo preveč enoznačnih, da bi na njih izgubljala besede.

Naporen teden. Iskanje stanovanja, kolovratenje po blokih, raznih luknjah in malo boljših brlogih.

Jogurt na palčki. Ideja ukradena s Pinterest-a. V lonček zapičiš leseno palčko in daš zmrznit. So-so okus. Bi morala poizkusiti s sadno skutko ali pa mogoče s pudingom. ;) Spodaj je ananasova aktivia.

Petkov dolgčas:

Končno sem ugotovila zakaj je ta manikurni trakec, ki mi ga je pred leti za rojstni dan podarila kolegica. Nora zadeva. Toliko možnosti. Siked!

Ja, ja, lena sem in se mi ni dalo rezat koščkov. Preveč zakomplicirano. :P

Izplen v Cafetinu (Stari trg 5) – sirup z okusom po lešniku. Za dodatek h kavi. Vedno ko grem tja naročim lešnikov kapučin. <3
(sem sprobala in ni istega efekta kot v kavarni) :(

Sobotni ARTish festival na Gornjem trgu. Ponavljal se bo čez poletje, vsako zadnjo soboto v mesecu.

Že v soboto je bil prvotni plan tura s kolesom, pa se ni izšlo (aka sem mislila, da si bom soboto drugače zorganizirala (aka sem bila prelena)). V nedeljo nisem imela več možnosti za ta izgovor, saj sem si obljubila da bom vsaj 1x tedensko izvajala tako vrsto rekreacije.
Odločila sem se za Toško čelo, saj mi ni bilo do tega, da bi zopet šla na Rašico. Tura je bolj zahtevna, vendar mi je teren bolj všeč na Rašici (makedamska pot, ki se vije do vrha). Tukaj je do odcepa za Toško kar nekaj prometa. Občutno več kolesarjev, na vrhu sem bila kar malo razočarana, da sem že na cilju. Za pomoč pri tempu in vztrajnosti se je zahvaliti mojemu super duper zvočniku, priporočam če hodite na daljše ture (ali pa nasploh potrebujete prenosni zvočnik, bere iz SD kartice), jaz si ne upam več srati s slušalkami, ker je: A) kaznivo in B) nevarno. Tako.
Naslednjič pa vsekakor še naprej na Topol, ker tole je bilo malce premalo.
In pa naredila sem stoti kilometer z novim kolesom. Proud.

Poleg tega sem ugotovila, da že od konca aprila nisem bila na konkretnem žuru. Počasi začenja malo manjkati. Ampak vem, da bo prišel sam od sebe. :)

Leave a Reply

