Pa je šlo še mestno kolo

Iz srede na četrtek so mi uspeli suniti še mestno kolo (lansko leto, hecno ob istem času, so mi ukradli gorsko kolo iz kolesarnice, kjer imajo dostop samo stanovalci).
Sem mislila, da bom imela s to mestno grdobo več sreče, saj na zunaj kolo ni zgledalo nič posebnega, kvečjemu zelo obrabljeno, vozilo pa se je strašno udobno (vzmeten sedež, 4 prestave).

Spodnja slika je bila posneta v Londonu, pred 1 letom. Kolo je na ograjo pripeto s 5 ključavnicami, od teh sta dve oz. 3 višjih stopenj varnosti. Zdaj se mi ta slika ne zdi sploh več tako bizarna.

Predvsem pa sem bila ponosna na svojo reakcijo, ko mi je postalo jasno, da kolesa ni tam, kjer bi moral biti. Vem, da bi še pred letom in pol naredila pravo mini dramico in se čisto preveč zasekirala. Zdaj je bilo: Hmmm, ammm, uffff, ok, jebeš. Tako ali tako živciranje ne pomaga, s tem ne rešiš ničesar. Takoj hop na net pogledat za kakšen servis, kjer prodajajo tudi rabljena kolesa.

Kot je rekel stric v kolesarski prodajalni, ko sem kupovala ključavnico: Vseeno kakšno ključavnico kupiš, če živiš v Ljubljani. In najbrž ima kar prav.

Maybe it’s just life telling me it’s time for a change. ;)

One thought on “Pa je šlo še mestno kolo

  1. Pingback: Vikendajanje « Tinka's Stuff

Leave a Reply

