Wake Up Call

Torej, trije dnevi so pretekli, da sem lahko sestavila skupaj kaj je nauk te prigode. Še dalj časa, (slab mesec) pa je trajalo, da sem se pripravila to zapisati.
Zabavno je brez oklevanja zagrabiti priložnost, ki se ti ponuja. Poleg tega pa me je izučilo predvsem to, da se lahko nekaj, kar sem mislila, da je mogoče samo v najstniških letih zgodi tudi zdaj. Nekaj, za kar sem mislila, da nikoli več ne bom podoživela. Razumimo, to se mi je zgodilo do sedaj enkrat, pred 13 leti. Naslednjič ko pride, se ne smem prepustiti kot sem se tokrat. Ker drugače bo to eksplozija, katere razsežnosti ne bom zmogla omejiti. Trenutna situacija je bil pravzaprav odlična za “testno vožnjo”. Drugače se bo potrebno spoprijemati s podobnimi zadevami, bolj platonsko, ker je v nasprotnem primeru mogoče, da bom spet končala na vseh štirih, v kotu. Nekje čaka, za enim plotom, da bo spet skočila name ravno ko bom najmanj pričakovala. Vendar sedaj sem pripravljena. Ne more me sesuti, ne več. Upam.

Wake up call, indeed.

Leave a Reply

