Vikendajanje

Podaljšani vikend je šel mimo kot bi mignil in v soju priprav na jadranje. ♥ Na Šolti nas baje čaka celo house festival. Smash!

V četrtek se mi je nenamenoma posrečila nenavadna kombinacija: direktno iz Dantonove smrti v Mladinskem gledališču sem šla na Red Party v GR. Ugodna lokacija, zgrešena kombinacija. Gledališče je bilo splanirano nekaj dni vnaprej, Martin pa je bil bolj na horuk (zahvala gre kolegici, ki je mislila name). Ne zgodi se vsakič, da v gledališče s sabo neseš liter vodke in red bulle. No ja, razen če veš, da bo predstava dolga in moreča (morda je potem bolje, da sploh ne greš). ;)
Ker sem vedela, da bo Martin na Gospodarcu začel pozno sem prej zavila na Metelkovo na predhodno okrepčilo k svoji družbi. Kasneje sem uotovila, da je bil to boljši del večera. Na GR je bilo zopet <razočarano> malo ljudi, akustiko so dobro rešili z oblogo sten z blagom. Vendar to ni pomagalo pri izbiri komadov, ki sta jih za svoj set izbrala Manager in Martin. Po kaki uri multiplih razočaranj in enem zgrešenem intervjuju sem odskakljala nazaj na Metelkovo, ko so nas vrgli ven pa še v Orto.

Petek je bil na izi (v zahvalo kakovostnemu alkoholu brez mačka), dolg sprehod po centru in Moysushi. Vreme za znoret.

Sobota pa (končno) prvi kolesarski izlet v predmestje (yay!) in prvi piknik. In pa: Da sem preizkusila gorsko kolo mi ni bilo treba iz mesta. Kolesarske poti s 5 centimeterskimi robniki, luknjami in dvignjenimi deli so zadostovali.
No, tudi drugi piknik je prišel na vrsto isti dan. OK, kres. Ja, sobota je bila dan za piknike. Bolj take chillax-ane. Večerni se je presenetljivo končal že ob dveh ponoči. Punce smo bile rahlo razočarane, ker je ponavadi pri piknikih večernega tipa praktično raztur, tukaj smo pa… jah, sedeli okoli ognja in igrali na kitaro. #notmythang

Nedelja
: delovna. Ker sem tri dni letala okoli kot sneta s’kirca ( :P ) se mi je nabralo veliko zadev, ki sem jih morala urediti. Novi releas-i, RSS-i, Podcasti. Treba predelati, da na jadranju ne bom imela še večje slabe vesti (5 dni brez neta in dela za blog :S ).

Misel tedna: Vsakič posebej me preseneti neodzivnost ljudi. Apatični zombiji. J***š altruizem očitno. Že parkrat se mi je zgodilo, da delujem v dobro skupine ljudi, potem je pa več kot polovica popolnoma neodzivna, ko pride do komunikacije glede stvari, ki se jih tičejo. Meh.

Random fotke tedna:

V službo sem si prejšnji mesec prinesla ročke (uteži). Sedaj jih uporabljam kot obtežilnik za papir. :P

Currently munching on:

Hee – hoo, a little DIY-oo :)

Super duper “ombre” manikirna ideja (gradient wannabe – dodajaš svetlejši lak temnejšemu), izvedba rahlo šepa, sem preveč hitela:

Pedikurni polom tedna (vem, slaba fotka, mislim, pa da sta dve rani na mezincu in sredincu vidni, o tem več kmalu med ocenami/mnenji):

Tudi depilacija ni šla tako kot bi morala. Spodaj so slike notranje strani obeh stegen po enem dnevu. Kako točno naj bi se taka spravila v kopalke? Čas da zamenjam kozmetičarko? Mislm da.

Leave a Reply

