Spomladanska preobrazba

Zadnje čase se je moje preoblikovanje telesa ustavilo. Še več, pridobila sem nekaj kg. Kljub 3x TNZ + 2x TRX na teden. Motivacija mi je padla, potrebovala sem nekaj za vzpodbudo (na stegnih imam trdovraten viden celulit, ki tudi s hujšanjem po vsej verjetnosti ne bo kar izginil).

Naredila sem malo raziskave na temo lipo-zadev in ugotovila, da obstaja kar nekaj rešitev. Zadnji trend je injekcijska lipoliza (nekirurška), kjer v želene predele vbrizgajo neko snov, ki naj bi potem pomagala odstraniti maščobne obloge. Precej drago ter kdo ve kako resnično vpliva ta snov na telo na dolgi rok. Potem sta tukaj še ELOS in LPG tretma (verjamem, da jih je še več, to sem našla ob kratki analizi ponudbe v Ljubljani). Odločila sem se za zadnjega, saj je paket tretmajev še sprejemljiv za mojo denarnico, hkrati pa poseg ni tako invaziven.

Prvi obisk je bil namenjen meritvam in analizi. Potem sva se odločili najprej za limfno drenažo, ker naj bi mi  vidno zastajala voda (drenažo so mi drugače priporočali že prej in mi je žal, da se za njo še nisem odločila). Postopek je na trenutke malce neprijeten, ampak ni primerljiv s tistimi, ki sem jih že dala skozi. Oblečeš nogavice in masaža se začne.
Vse kar lahko rečem je to, da sem danes oblekla kavbojke, ki sem jih v omari dala na stran, ker so mi pol številke premajhne in mi stalno lezejo dol. Tokrat teh težav nisem imela. Hkrati sva se zmenili, da se bo potrebno odpovedati nezdravi prehrani, drugače bodo učinki slabši (logika, seveda). Nekako mi bo lažje se odpovedati sladkorju, če mi nekdo to “prepove”. ;)

Tretma lipomasaže je priporočljivo izvajati 2x tedensko, cca 4-5 tednov, potem pa 1x na mesec kot vzdrževanje.

Torej rezultati. Celulit je res manj viden, ker pa zraven sama nisem dovolj pripomogla sem okoli stegen izgubila po 2 cm, prav tako okoli zadnjice. Zmenjena sem, da se po mesecu vrnem na meritve, s tem da vmes še malo poskrbim za izgubo maščobe.

Preizkusite, morda vam pomaga.

Leave a Reply

