Vikendajanje

O, ja, normalen vikend… moje grlo pa se zdravi počasi, prepočasi.

  • Med pospravljanjem kleti pri starših sem našla nekaj sprintanih mejlov iz leta 98′. Dopisovanje s popolnimi tujci, ki sem jih spoznala preko chat room-ov. Creepy. Nimam pojma kaj sem mislila.
  • Končno sem se dokopala do vinilk in našla primerno za slikanje. Annie Lennox afkors. :)
  • Zopet na ketonski dieti. Ne vem katera dieta je bolj neprijetna, tista sadno-zelenjavna ali ketonska. Zaenkrat gre vredu, še posebej, ker ga pobiksam s kako solato tu in tam.
  • Ustrezno štiri in pol sobno stanovanje za najem v LJ ni tako lahko najti. Ali sobe prerazporejene, kot da bi jih nekdo naključno razmetal, ogromna dnevna soba, spalnice pa miniaturne, brez balkončka, v razpadajočem stanju… V tednu ogledov vidiš vse. Od A do Ž.
  • Standup v KUD-u, lepa poživitev dolgočasne sobote. Karte razprodane, dvoranica nabita, brez prezračevanja. “Če ti lajf ponudi limone jih vzemi, ker so pač zastonj.”
  • Citat tedna :”Ženske, ki želijo biti enake moškim niso dovolj ambiciozne.”
  • Random fotke tedna:

Zaloga službenih kavic. ;)

Jutro v predmestju. Lesketajoče kapljice dežja na jablani, ki jih žal ni bilo moč zajeti s fotoaparatom.

Misteriozni artikli v hladilniku staršev. Ne, nisem vprašala. Iiiiiik!

Ob pucanju kleti sem našla tudi kotalke. Zelo malo rabljene. :)

Leave a Reply

