Kolesarski izziv

V zadnjih parih tednih sem obiskala ničkoliko kolesarskih trgovin. Ne, na kolesa se sploh ne spoznam, svojega zadnjega (schwinn) sem kupila na blef, brez posebne raziskave. Tokrat sem se odločila ubrati drugo metodo. Zbrati ponudbe in se odločiti. Čeprav to ni tako lahko, kot bi si človek mislil, še posebej če nimaš pojma o prestavah, zavorah in ostalih pritiklinah. Vem samo kaj bi rada poleg osnovne opreme še imela. Blatnike, luči, torbica, merilec, itd.

Torej po mesecu skakanj okoli kolesarskih trgovin sem izbrala Scott Contesso 30. Dodali so mi še želene zadeve, razen blatnikov, kar mi v trgovini niso znali pojasniti (zakaj jih na servisu niso dodali). Na drugem  servisu so mi montirali kovinske, gloss blatnike, navajena sem plastičnih mat, tako da izgleda iz mojega zornega kota celotna podoba kolesa precej češka. Mogoče se moram asmo navaditi. Če ne, jih prebarvam v mat.

Na žalost pa do sedaj ni bilo konkretne priložnosti, da bi HoHo docela preizkusila (ja, tako ji je ime). Ali ni časa, ali pa me prehiti aprilsko vreme. Stavim vse na maj.

Leave a Reply

