Jok

Ne, to ne bo depresivna objava. Mislim, lepo prosim, kdaj sem bila nazadnje slabe volje? Exactly. Bo bolj izpovedne sorte.

Zadnjič sem ugotovila, da že več kot pol leta nisem potočila solze (izključujoč nekaj smejalnih). Kaj to pove o meni? Oziroma bolje – kaj to pove o moji osebnosti izpred enega leta? Nekomu ne prav dosti, meni pa precej.
Možni sta dve stvari – da sem postala bolj močna, ali pa se preprosto nič tako prestresljivega ni zgodilo.  Da se razumemo, ne spadam med kronične, mesečne jokice (osebno ne verjamem v PMS, predvsem zato, ker ga sama nimam oziroma ne čutim posledic). V družini imamo težave, vendar se nikoli ne kregamo in ne izpostavljamo problemov na razne brutalne načine. V službi se dobro razumemo, kolektiv je enkraten, šef je faca. Iz teh naslovov zadnje čase ni bilo nobenih čustvenih bolečin.
Res pa je, da sem že prej hlipala, jokala, kakorkoli hočete, izključno, ampak resnično izključno zaradi partnerske zveze. To mi je pomenilo največ. Kar malo žalostno, če zdaj pomislim…  Torej če to eliminiraš, izgine tudi potreba po joku.
Ravno razmišljam o tem preteklem obdobju in ali so bili v tem času kakšni dogodki, ki bi lahko pri normalnem človeku vzpodbudili jok. Resno pomankanje denarja, precej resna kazen pri sodniku za prekrške, propadle iluzije… jap, kar nekaj dreka se je nakopičilo, vseeno ne očitno toliko, da bi me privedlo k joku. Morebiti sem le tak “srčen” (prosim, brez smeha) človek, ki ga lahko prizadanejo le dejanja, ki si delijo stolček z navezanostjo na ljubo osebo. Jejhata. I’m in deep shit there, I guess.
Ko sem informacijo delila s kolegicami so se vse začudile. V tej točki se niti nimam namena spraševati, ali je to nenormalno vedenje, ker mi je stanje čisto sprejemljivo, saj k sreči trenutno nimam nobenih takih situacij, ki bi me grozno prizadele. Srečka? Mogoče. Mogoče pa to pomeni, da premalo izzivam življenje, ne izkoristim dovolj priložnosti, taking chances in podobno. Time to change that. ;)

Leave a Reply

