Vikendajanje

  • Ob srhljivi zgodbi punce z vadbe kako je zgubila stopalo (v ušesih je imela slušalke, šla je čez železniško progo…) in ob dejstvu, da me je zjutraj, ko sem stopila iz stolpnice pri vhodu skoraj zgazil voznik (ki je na parkirišču vozil tako hitro, da niti ni mogel ustaviti, je samo odvil volan) sem sklenila, da je Safe Level na mp4 predvajalniku le morda smiselna in uporabna zadeva.
  • Philips Songbird program je najbolj debilen in kretenistični kar sem jih imela priložnost preizkusiti. V detajle se ne bom spuščala, ker mi že omenjanje kravžlja živce.
  • Tester, ki so mi ga obljubili pri Eucerin Slovenija še vedno ni pripel (dvomim da tudi bo), zato sem zavila v Orco in kupila 100% Pure obarvano kremo z zaščitnim faktorjem. Ja, še enkrat dražja in pol manj zaščitnega faktorja, ampak imam boljši občutek, še bolj pomembno – imajo 5 odtenkov katere lahko preizkusiš v trgovini.
  • Nisem imela sreče z restavracijami – prejšnji teden sem v Pomaranči dvakrat dobila v hrani kose plastike (ekrat kos vrečke, drugič kos zelene trde plastike), v Kavalu pa pozabili na mojo juho, nato prinesli še napačno solato.
  • Jahanje po umm… petih letih? Mešani občutki. Še posebej dan kasneje, ko boli rit in notranje stegenske. Bom probala še enkrat, v torek. :)
  • Uspelo s mi je prijaviti na TEDxChange v Ljubljani. Preko mobilnega telefona, ker nisem bila pri PC-ju. V petih minutah je pošlo 350 kart. Neverjetno kakšno povpraševanje. Komičakam.
  • V petek zvečer smo ga malo pohengali pred White invasion. Kolega, ki me načeloma dokaj slabo pozna (da bi lahko rekel, ker je) me je svojemu kolegu predstavil (in verbatim) All Inclusive. Po eni strani je to laskanje, po drugi pa je izpadlo, kot da sem hotel s petimi zvezdicami. Na to temo smo se smejali še cel večer. Sem pa zihr, da tistega kolega še zdaj zanima kaj točno je s tem mislil. :P
  • Random fotke:

,

Sobotni dežek, ki se je v 10 min prelevil v pravi naliv. Srečna sem, da sem oblekla nepremočljiv windstopper, pa čeprav ni pasal h kombinaciji, ki sem jo imela oblečeno. In da sem imela v riti toliko gina, da mi je bilo vseeno, da sem prišla iz žura do pasu popolnoma mokra.

Sobotni piknik. Čudovita ideja, slabo vreme. Koprena ter veter. Čudovita kombinacija, če do srede ne zbolim bo pravi čudež. No, k temu bo pripomoglo tudi dejstvo, da čez vikend nisem prišla domov prej kot ob 3h. ;)

Leave a Reply

