Not for faint hearted!

Sem se odločila objavo ločiti od Vikendajanja, da ne bo kdo za računalnikom skupaj padel.

Hmm, no tole spada pod “not for faint hearted”, torej ne berite naprej, če imate občutljiv želodec, če se vam hitro kaj zagabi ali pa če si nočete pokvariti dneva z nagnusnimi zadevami.
Občasno imam malo čudne izpade, še bolj čudno pa je dejstvo, da to tudi dokumentiram. Spodaj je dokaz. Samo še malo bom pokomentirala, da ublažim šok (ne, res je ogabno, priznam). Do sedaj so se mi naredili v življenju trije turi, vsi na stegnih. Ker jih ponavadi hočem zatreti v kali jih malo požokam z iglo. Tako ali tako je koža na vrhu že neobčutljiva/odmrla in ni panike. Tokrat sem si (iz firbca) rekla, da bi lahko preizkusila kako globoka je v bistvu tale tvorbica. No, še mene je šokiralo, globje, ko je šla igla, bolj sem se bala, da jo bom na koncu izgubila v podkožju, tako da si nisem upala do konca. Dokazno gradivo sledi:

Ewww? Se strinjam, na nekomu drugemu bi mi bilo to nepredstavljivo, ampak takrat se mi ni zdelo kočljivo.

Samo za predstavo kako dolga je igla:

Prvoaprilska šala? Presodite sami. ;)

Leave a Reply

