Lost Boys*

*Referenca je narejena na Petra Pana in ne na mormone.

Vsi jih poznamo, vsak ima svojo definicijo. Jaz jim pripisujem zmedenost, iskanje identitete in ponovno doživljanje prigod, ki bi morale biti že zapečatene. Dolgo časa nazaj, kakih deset let. Zaradi tega jih ne obsojam, niti ne obravnavam drugače, vseeno pa v meni utripa tiha želja, da bi jim nekako pomagala. Vem, da je mogoče to utopija, govor v prazno in zapravljanje energije ter časa.  Ko vidim kaj počnejo navkljub normalnim življenjskim razmeram (služba, partner, dobro gmotno stanje) se mi to zazdi kvečjemu poigravanje in večno premikanje mej. Sama nisem noben svetnik, tudi jaz si vsake toliko privoščim dober žur, vendar ne (več) do ekstremov.

Pred kratkim sem pozno ponoči srečala dva sošolca iz osnovne šole. Obadva se  očitno še vedno v manjših količinah poslužujeta raznih poživil, ki bi morale pri teh letih že počasi utoniti v pozabo. Po vseh teh izkušnjah mi res ni jasno, ali sem postala jaz tako zategnjena, ’cause everybody’s doing it. Ne, ne, kje pa, nimam niti najmanjše želje po temu. Očitno se bom morala vseeno sprijazniti s tem, da bodo nekateri ostali v tej sceni ujeti dalj časa ali pa spet ponovno čez neko obdobje. Res pa si ne predstavljam, da bi si moj partner občasno privoščil kaj takega. Mislim, da nas večina tega ne podpira, saj je kemija tako nepredvidljiva kot tudi posledice (zdravstvene – fizične & psihične, finančne). Neko črto je treba potegniti, prej ali slej.

Ne skušam moralizirati, niti izpasti kot hinavka, hkrati se bojim, da bi z ukrepanjem človeka samo odrinila stran od sebe, češ da ne razumem in ne podpiram. Je potem bolje biti večno tiho?

Leave a Reply

