Vikendajanje

  • Ta teden sem dvakrat spala z joškograbom. Ne, to ni oseba, je stvar – modrc. Skovanka mi je dejansko padla na pamet v trenutku ko sem razmišljala, ali sem prelena, da bi si pred spanjem slekla modrc. :S
    Beseda tedna št. 2 je bruhabilen. To se mi je posvetilo ob odstranjevanju uporabljenih Dolce Gusto kapsul. Če zadevo pustiš v košu stati dan ali dva je vonj naravnost… bruhabilen.
  • Začel se je flat-searching. V petek smo si ogledale stanovanje na viču. Zgrajeno 2011, še ne vseljeno. Slaba izhodiščna točka za vse naslednje oglede, saj je bil tako nedotaknjen in svetel, da se bodo ostali težko kosali z njim. No, bomo videli.
  • Magična beseda: drugi ekran. Nisem si mislila, da je tako… udobno, praktično, uporabno in še kaj. Nič več preskakovanja med Tab-i, nerviranja, ker možgani delujejo hitreje kot računalnik. Poleg tega sem si dokazala, da znam sama prav solidno zrihtati tako zadevo. :)

Leave a Reply

