Vikendajanje

Dolžna še od prejšnjega vikenda… pogled z Rašice:

Vnet mehur v začetku tedna in nahoda v drugem delu tedna sta me dobro “zaposlila”, tako tudi vikend ni bil ravno sproščujoč. Sem se pa prvič znašla v “A je tvoj?” situaciji – z nečakom sva bila na sprehodu in sva srečala nekdanjega sošolca. Očitno mali štunfek (ne, nisem pobrala vzdevka poprček ali cofek, ki so nam ga ponujali v vzgojiteljski), zgleda kot da bi pasal v mojo direktno krvno linijo. Jaz pa takoj v obrambno linijo v stilu “I wish!“, kar je načeloma bolje kot “O, moj bog, kje pa!“. Stvari, ki nam pridejo iz ust, ne da bi pomislili. :S

Highlight tega vikenda je Movie Night, ki se je spreobrnil v Talk Night, primestno poležavanje pri starših in nedeljski Živžav z nečakom. Glede na zdravstveno stanje prav prijeten konec tedna.

Še ideja za malico: tuna z divjim rižem. Not bad.

Jp, čas je za svoje stanovanje. Ljudje so začeli preveč pričakovati od mene. Time to bail out. ;)

Leave a Reply

