Vikendajanje

Moj prstan je izdelan.  Revenge peeps vedo kje sem dobila navdih za simbol. Strašno mi je všeč, le čez par dni sem ugotovila, da bi bil lahko manjši, mogoče simbol ni dovolj dobro razviden. Moram ga dati še pomatirati.

Zadnje čase si ga vzemam predvsem zelo na izi. Če žuram v petek ali soboto imam avtomatično uničen najmanj dopoldne naslednjega dne, kar si pa pri tem tempu ne morem privoščiti. Vsaj ne v ta namen. Zato je bil petek zopet delovno/rekreativen, sobota prav tako (sprehodi v naravi ftw). In pa  sobota je šla mimo brezkrofeinsko. Ja, popolnoma brez krofov. Na koledarčku sem imela zapisano, da bo ta dan tudi “Comp Free”, vendar mi to ni uspelo, povsem po nesreči.
Zvečer smo ciljali na Cirkus, pa se je zaradi pretirane gneče pri vhodu ta ideja spremenila v obisk LUX-a kjer še nobeden od nas ni bil, vedeli pa smo da rola Mike Vale, tako da z glasbo nismo mogli preveč zgrešiti. Zelo prazen lokal, mlajša klientela. Videla plac (prvič slišala, da je kdo zarolal P. Kalkbrennerja v klubu), zame je ta zgodba zaključena (vključno s Cirkusom, še posebej ker se sedaj šušlja, da se bo Cvetličarna ponovno odprla). Odkritje večera je, da je pust odlična priložnost za alter ego. Tipi so mi cel večer kradli čarobno palčko, ki je bila del mojega Zvončica kostuma in se z njo igrali.

Nekaj random fotk tedna:

Leave a Reply

