Skušek

Mala zlatarnica na Slovenski cesti. Nakit ročno izdelujejo po naročilu, ga popravljajo, čistijo…

Zakaj sem izbrala to? Ker hodita tja moja babi in mami. Tradicija torej. ;)

Vnovčila sem svoje tri zlate prstane, ki sem jih dobila tekom osnovne in srednje šole, ter jih v zadnjih desetih letih sploh nisem nosila. Na njih nisem bila nikakor navezana, zato sem sklenila, da je bolje, da to zamenjam za nekaj, kar bom nosila.

Ocenili so jih na 72 €, mi vrnili briljante, jaz pa sem si lahko izbrala nekaj iz njihovega asortimana. Všeč mi je bil malce drugačen prstan, vendar ne nenavaden za moj “zadnječasni” okus:

Kombinacija tolčenega in matiranega.

Ob brskanju po ostalih srebrnih prstanih. ki so jih imeli razstavljene sem naletela na violinski ključ, ki je baje nastal povsem po naključju. Od te točke naprej sem se malce zasanjala, ampak sem se kmalu streznila, saj sem ugotovila, da tako ali tako premalo nosim prstane, da bi si umislila večje število. Ker je še nekaj zlata ostalo sem razmišljala, da bi si glede na dejstvo, da mi je dermatologinja odsvetovala nadaljnje tetoviranje umislila “Double infinity” prstan, če že ne morem imeti tattooja.

Leave a Reply

