PLIŠ

Včeraj sem šla v Kino Šiško na koncert skupine PLIŠ (Aleksandra Ilievski (vokal), Rok Vilčnik-rokgre (vokal), Sebastian Duh(klaviature), Marko Gregorič (kitara, bas)). Prijetno, še posebej za nedeljski večer. Na odru so bili klaviaturist, kitarist/basist in pevka. Pred koncertom sem preposlušala nekaj komadov, priznam, da sem za njih prvič slišala ob omembi kolegice, da je v nedeljo koncert. Žal sem zaradi ne-najave začetka zamudila  Solato za dva. Vmes je na oder prišla še Ana Bezjak in odpela dve skladbi. Na koncu sta Marko in Aleksandra za bis postregla še z Say Say Say.

Še več posnetkov.

Zahvaljujem se za tujo pobudo in razbitje moje monotone usmerjenosti.

Oddajte komentar

