Tetovaža

Pred slabim letom sem se odločila, da si dam narediti tetovažo. Vzorec/slika je bil izbrana, ena ura pod iglo in imela sem čudovit večni spomin. Z njim nisem imela nobenega problema, po pol leta pa je začela koža zatekati. Bila je občutljiva in napeta ter se občasno luščila. Težavo sem pripisala poletju, vročemu vremenu. Ko se zadeva do novembra ni pomirila sem šla k dermatologinji. Ta mi je predpisala enomesečno terapijo z Diprosone mazilom. Če po mesecu ni spremembe bi morali narediti biopsijo predela. Če mazilo ne bi delovalo je edini drug način odstranitev tattoo-ja. Z operacijo – izrezom. Lahko si mislite, da sem bila z mazanjem zelo dosledna. Po dveh tednih sem se začela mazati 2x na dan, saj efekta ni bilo. Po slabem mesecu je bilo opaziti razliko, vendar stanje še vedno ni zadovoljivo.

Stanje nekaj dni po izdelavi:

Stanje pred dobrim mesecem (sveti se zato, ker je že namazan z mazilom Diprosone):

Tukaj se jasno vidi, kako odstopa od površine kože:

Stanje po enomesečni terapiji z mazilom Diprosonom (slikano brez nanosa mazila):

Stanje je boljše vendar nezadostno glede na željo. Na spodnji sliki se še vedno vidi, da je tetovaža dvignjena.

Tukaj se dobro vidi razlika med delom, kjer je črno in kjer je rdeče črnilo. Hkrati se v desnem zgornjem kotu vidi rahlo luščenje kože.


Po temeljitem brskanju po interentu sem ugotovila, da je po vsej verjetnosti težava v rdeči barvi, ki je od vseh najbolj alergena. Težave se lahko pojavijo še leta po tem, ko je bila tetovaža narejena.

Proporočam ogled odličnega članka, ki razloži vse težave, razloge in rešitve.

Moj nasvet je, da v svojo idejo ne vključite rdeče barve. Morala bi vztrajati pri svoji prvotni ideji, da bi bil tattoo enobarven.

2 thoughts on “Tetovaža

  1. Pingback: Vikendajanje « Tinka's Stuff

  2. Pingback: Odstranjevanje tetovaže | Tinka's Stuff

Leave a Reply

